اخبار استان ها

هدف از حضور در شورا باید خدمتگزاری به مردم باشد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، عبدالله صفیان امروز _دوشنبه چهاردهم فروردین_ در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سورشجان با بیان اینکه هدف از حضور در شورا باید خدمتگزاری به مردم باشد تا موفقیت حاصل شود، اظهار کرد: توزیع عادلانه امکانات برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان و کشور اهمیت دارد.

وی با اشاره به جمعیت روستای آورگان و آمار بالای مراجعان به بلداجی برای رفع مشکلات درمانی افزود: حضور پزشک شبانه‌روزی برای این روستا ضروری است و به‌منظور معاوضه درمانگاه شماره دو شهر بلداجی برای انجام توافق‌ها شهرداری و مرکز بهداشت باید جلسه ویژه برگزار شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه دو دستگاه خودرو برای مراکز بهداشتی درمانی بخش بلداجی به‌علت صعب‌العبور بودن این منطقه درخواست شده است، گفت: تجربه چندین ساله داروخانه شفابخش بلداجی و و تجدید نظر در واگذاری آن و  دستور از سوی وزیر بهداشت مبنی بر واگذار نشدن این داروخانه، از  مطالبات مردم این شهر است.

وی با تاکید بر لزوم توجه و رفع مشکل توزیع آذوقه دام در استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: مشکلاتی از این قبیل در بسیاری از موارد بر روح و روان دامداران تأثیر گذاشته است که امیدواریم با پیگیری از طریق شورای اسلامی استان و تعامل با مسئولان ذی‌ربط نسبت به توزیع آذوقه میان دامداران اقدام شود.

صفیان با اشاره به اجرای طرح محرومیت‌زدایی گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهرستان‌ها، بیشتر در روستاها هزینه می‌شود و گاهی شهرها از آن بی‌بهره می‌مانند، این در حالی است که علاوه بر روستاها به شهرها نیز باید توجه شود.

وی با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت اظهار کرد: برای ساماندهی بسیاری از تخلفات، اقدامات یارانه‌ای و ساماندهی شدن توزیع نهاده‌های دامی انجام شد و نیاز است در این راستا تدابیر بیشتری لحاظ شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه در مدارس شهرستان بروجن کمبود امکانات ورزشی وجود دارد، افزود: عملکرد مدیران جهت همکاری بیشتر با هیئت‌های ورزشی باید بررسی شود، احداث سالن ورزشی در روستاهای مجاور تالاب چغاخور، مجموعه تفریحی وزارت نفت و تالاب گندمان با توجه به ظرفیت گردشگری منطقه از مطالبات مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: در شهرهای فرادنبه، نقنه، بلداجی و بروجن واقع در شهرستان بروجن، چند اثر تاریخی ثبت شده است، اما این آثار ارزشمند در مرحله نابودی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا