شهر و جامعهعناوین اخبار

کلنگ احداث بزرگترین‌مجتمع‌آموزشی شمال‌استان‌اصفهان به زمین زده‌شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در شامگاه ششمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، صدری معاون سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل کلنگ احداث بزرگترین مجتمع آموزشی شمال استان اصفهان در شهر نوش آباد آران و بیدگل به زمین زده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این آیین با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش این استان اظهار داشت : آموزش و پرورش اصفهان در حوزه نیروی انسانی به خط قرمز رسیده است. برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ در مهرماه سال آینده افزون بر ۱۶ هزار کسری نیروی انسانی در استان اصفهان داریم که ضروری است تا این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود : امسال حدود هفت هزار نیروی بازنشسته را در استان اصفهان جذب نمودیم ؛ و دو هزار و سیصد نیرو هم در قالب طرح خرید خدمات در سال جاری به کار گرفته شدند .

اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی در استان اصفهان گفت: فضای آموزشی استان اصفهان از لحاظ کمی و کیفی آنطور که باید مناسب نیست و مدارس فرسوده بسیاری داریم که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

وی به نقش پررنگ خیرین مدرسه ساز در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بسیاری از واحدهای آموزشی ما به همت خیرین ساخته شده اند و امیدواریم با تداوم کمک ها شاهد بهبود فضاهای آموزشی در استان باشیم.

لازم به ذکر است مجتمع آموزشی صدری نوش آباد ۲۵ کلاسه به مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و تمامی مراحل ساخت آن توسط سازمان نوسازی مدارس کشور انجام می گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا