اخبار استان هاشهر و جامعه

تقدیر از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان در خصوص فعالیت های پدافند غیرعامل

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در این خصوص گفت: اقدامات موثر برای مصون‌سازی ایستگاه ها و خطوط و شبکه توزیع گاز، برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت بحران، ایمنی و آتش‌نشانی و مدیریت ریسک، برگزاری مانورهای سراسری اطفای حریق، امداد و نجات و پدافند غیرعامل، انجام و اجرای کامل مدیریت ریسک و به اجرا گذاشتن اقدامات کنترلی چشم‌گیر در حوزه پدافند غیرعامل از جمله دلایل تقدیر شورای پدافند غیرعامل از این شرکت است.
سید مصطفی علوی، به بهینه‌سازی فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست در همه سطوح شرکت گاز اشاره کرد و افزود: در ارزیابی تیم‌های کارشناسی شورای پدافند غیرعامل استان، شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی موفق پدافند غیرعامل شناخته شده است.
شایان ذکر است، در متن این لوح تقدیر آمده است: «بی تردید استحکام درونی مولفه های اقتدار ملی و مصون سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساختها و سرمایه های مادی و معنوی استان مرهون زحمات همکارانی است که با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و روحیه جهادی و انقلابی در عرصه اجرای اصول و الزامات پدافند غیرعامل، گامهای موثر و ارزنده ای برداشته و همواره در این مسیر پر افتخار تلاش و کوشش می نمایند.
لذا بدین وسیله از زحمات و مساعی خالصانه جنابعالی که در راستای اهداف قرارگاه پدافند شیمیایی استان فعالیتهای موثری را در شرکت گاز استان اصفهان ایفا نموده اید تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال سلامتی و تندرستی تان را مسئلت می نمایم.
امید است تحت سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف استان موفق و پیروز و سربلند باشید.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا