شهر و جامعهعناوین اخبار

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تیران و کرون اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد علی محسنی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید و فصل بهار طرح آرامش بهاری در ۴ بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: این طرح از ۲۸ اسفند ماه لغایت ۱۵ فروردین ۹۵ در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می گردد.
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون در ادامه افزود: امامزاده احمد(ع) تیرانف امامزاده عبدا…(ع) کوهان، امامزاده احمد رضا(ع) و امامزاده بی بی فاطمه(س) در این طرح میزبان مسافران و زائران در طول ایام نوروز هستند.
محمد علی محسنی در ادامه بیان کرد: همچنین هزمان با اجرای این طرح برنامه های متنوعی همچون؛ خیمه های معرفت، غرفه های فرهنگی، نمایشگاه محصولات فرهنگی، غرفه هایی ویژه کودکان، پاسخگویی به سئوالات شرعی و ایستگاه های همه واقف باشیم نیز در طول اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه این شهرستان اجرا می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امامزاده احمد رضا(ع) نیز محل ستاد اسکان مسافران می باشد که برای اسکان دائم مسافران در جوار این امامزاده واجب التعظیم ۷۰ زائر سرا آماده شده است و همچنین فضایی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع برای اسکان موقت حدود ۵۰۰ خانوار در جوار این آستان مقدس نیز در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا