اخبار استان ها

بارش ۳۷ میلی‌متری باران، آورده سامانه بارشی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، محمد زورآوند جمعه _ بیست و چهارم فروردین _ در جمع خبرنگاران میزان بارندگی در چند روز اخیر استان به طور میانگین را ۳۷.۴ میلی‌متر اعلام کرد.

وی این میزان بارش در کرمانشاه را ۴۸.۸ میلی‌متر اعلام و اظهار کرد: شهر تازه‌آباد شهرستان ثلاث باباجانی با ۶۹.۸ میلی‌متر و شهر گواور با ۱۹.۶ میلی‌متر به‌ترتیب به عنوان بیشترین و کمترین میزان بارش ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: از امروز تا روز دوشنبه شرایط ناپایداری ضعیفی را در سطح استان خواهیم داشت که در این مدت هوای استان قسمتی تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با رشد ابر و وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه عبور موج ضعیفی را از جو استان شاهد خواهیم بود که علاوه بر رشد ابرها ممکن است رگبارهای موقت و پراکنده‌ای هم بیشتر در نواحی جنوبی استان به‌همراه داشته باشد.

زورآوند تصریح کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با استقرار شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم و دمای هوا از امروز تا پایان هفته روندی افزایشی دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا