اخبار استان ها

رفع تصرف ۷۰ هکتاری اراضی ملی در استان اصفهان

سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۹۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امسال ۷۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان در گستره ۱۰۸ شهر استان با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از دست متصرفان خارج و رفع تعرض فوری شد.
وی با بیان اینکه این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد افزود: برای این اراضی ۶۲ مورد تعرض گزارش شده بود که مورد رفع تصرف قرار گرفت و با معترضین برخورد شد.
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی اقدامات پیشگیرانه در اولویت این یگان قرار دارد گفت: در نیمه نخست سال جاری با نصب ۱۰۴ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدار و اطلاع رسانی برای اراضی مربوط به بیت المال صورت گرفته است.
سرهنگ باقری گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی استان با گشت زنی روزانه اراضی ملی و دولتی را رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی است تا مردم موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا