اخبار صنعت، معدن و تجارت

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق نمایشگاه‌ها در کشورهای هدف امکان‌پذیر است

به گزارش سرمایه گستران، حسین سلاح‌ورزی امروز_ دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ در همایش پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: موضوع توسعه صادرات غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ دارای اهمیت جدی در اقتصاد ایران است.

وی افزود: در ملاقات مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی، ایشان در تبیین اهمیت دستیابی به رشد اقتصادی پایدار به بحث توسعه صادرات غیرنفتی اشاره کردند بنابراین صادرات غیرنفتی حائز اهمیت خواهد بود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: همچنین با توجه به نوسانات ناشی از قیمت ارز که در هفته‌های اخیر نیز شاهد آن بوده‌ایم موضوع صادرات غیرنفتی اهمیت بسیاری دارد زیرا ممکن است بخشی از این نوسانات از سمت عرضه و شاید کمبود درآمد حاصل از صادرات نفتی باشد.

سلاح‌ورزی افزود: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق نمایشگاه‌ها در کشورهای هدف امکانپذیر است. بنابراین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به صورت منسجم در داخل کشور اقدام مؤثر و قابل تحسینی است.

وی تصریح کرد: ما در اتاق بازرگانی به عنوان خانه بخش خصوصی برنامه‌های جدی داریم تا با تعامل با سازمان توسعه تجارت و شهرک‌های صنعتی، بستری تشویقی برای حضور شرکت‌ها به‌خصوص شرکت‌های کوچک و متوسط را در نمایشگاه‌های خارجی کشورهای صادراتی فراهم کنیم.

منبع: فارس

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا