اخبار استان ها

برای صدور پروانه ساخت‌وساز در کمترین زمان ممکن تلاش می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، غلامعلی ترابی امروز _ یک‌شنبه بیستم فروردین‌ماه_ در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اولویت‌های کاری خود در سال جدید اظهار کرد: پیگیری برنامه‌های سال گذشته و ارائه خدمات مطلوب شهرداری به مردم در مراجعه به شهرداری جهت دریافت و صدور پروانه‌های ساختمانی است، در این رابطه سعی داریم به منظور ارائه خدمات با کیفیت و با سرعت بیشتر در شهر صدور پروانه ساخت را در کمترین زمان ممکن محقق کنیم.

وی افزود: در سال گذشته در این زمینه مصوباتی خوبی داشتیم، که امسال به طور جد و توان بیشتر پیگیر اجرایی شدن صددرصدی آن خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مباحث شهرسازی و شهری گسترده و کلان است، البته با مسئله توسعه نامتوازن شهر مواجه هستیم و باید در ارائه خدمات به نحو مطلوب در جای جای شهر برای شهروندان همت بیشتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: معتقدم تعامل دستگاه‌های اجرایی با شهرداری زمینه تحقق مصوبات و توسعه شهری وشهرسازی است اما تعامل دستگاه‌های اجرایی شهر با شهرداری به یک چالش تبدیل شده است، در حالی که این تعامل می‌تواند سهم بسزایی در توسعه شهر و اجرایی شدن هر چه سریع‌تر و بهتر مصوبات داشته باشد.

ترابی اضافه کرد: هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها ذیل تصمیم‌های کمیسیون و تأمین اعتبارات مالی مورد نیاز منجر به رفع هرچه سریع‌تر مشکلات می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا