شهر و جامعهعناوین اخبار

اهم اقدامات انجام شده در سامانه صدای مشتری مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، مسیح محمدی رییس اداره خدمات پس از فروش ،در خصوص سامانه تلفنی ۲۰۲۱ صدای مشتری اظهار داشت : با عنایت به انجام اقدامات بهینه در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان ، آمار مقایسه ای تماسهای ورودی به سامانه صدای مشتری در تابستان۹۸ نسبت به بهار ۹۸ افزایش یافته است .

محمدی بیان داشت : تماسهای پاسخ داده شده در سامانه ۲۰۲۱ رشد خوبی داشته که حاکی از اقدامات اصلاحی پیاده سازی شده در مرکز تماس بوده است.

وی از جمله مهمترین پروژه های بهبود را انجام طرح ترافیک سنجی روزانه ، هفتگی و ماهیانه و اصلاح ساختار چیدمان شیفت عنوان کرد .

رییس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت ، اظهار داشت: از جمله مهمترین شاخصهای رضایتمندی مشتری در تماس با سامانه های ارتباطی مدت زمان انتظار در صف می باشد که بر اساس اقدامات اصلاحی و پروژه های بهبود انجام شده درصد مشترکینی که قبل از ۲۰ ثانیه انتظار به اپراتور وصل شده و پاسخ گرفته اند با وجود افزایش تماسها افزایش یافته است.

محمدی در ادامه افزود : ترافیک سنجی روزانه ، هفتگی و ماهیانه ، اصلاح ساختار چیدمان شیفت ،اصلاح ساختار IVR و تماسهای ورودی به اپراتورها و کاهش زمان انتظار مشترکین از اهم اقدامات انجام شده برای بهبود عملکرد واحد صدای مشتری دانست .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا