اخبار استان ها

فرامین رهبر معظم انقلاب خط مشی مدیران شهری است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، حسین اسماعیلی احمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

” فلسفه اصلی نظام اسلامی، خدمت به مردم است و شهرداری‌ها، با خدمات شبانه روزی و خالصانه شهرداران سخت‌کوش شهرهای ایران در تلاش هستند تا شهر تحت مدیریتشان بسیار بالنده‌تر از پیش در ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان عمل کرده است و همگان شاهد ارتقای سطح شاخصه‌های شهرنشینی و توسعه زیرساخت‌های میهن اسلامی باشند.

بیست‌وپنجم اسفند ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار نامگذاری شد که فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام شهدا و شهردارانی است که همچون شهید باکری فرامین رهبر معظم انقلاب را در اجرایی شدن سیاست‌های گام دوم انقلاب و در نهایت تحقق تمدن نوین اسلامی را لبیک گفته و در تلاش هستند با عملکرد جهادی خود خاطرات بسیار شیرینی را از مردم‌داری و مسئولیت‌پذیری را برای شهروندان شهرهای ایران به یادگار بگذارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی باکری روز شهردار را به همه شهرداران شهرهای ایران به خصوص شهرداران وظیفه شناس، دغدغه‌مند و انقلابی شهرستان لنجان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون همه عزیزان در مسیر مقدس خدمت خالصانه به شهروندان، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایبِ برحقّ ایشان، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌کنم. “

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا