اخبار استان ها

معرفی مراسم‌های ویژه ماه رمضان در کرمان + برنامه اتوبوس‌های شهری

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان، اگر به کرمان سفر کرده‌اید یا ساکن شهر کرمان هستید و می‌خواهید به مساجد و محل‌هایی که در ماه رمضان برنامه جزءخوانی قرآن کریم در آنجا برپا است یا برای سحرهای ماه رمضان برنامه‌های ویژه‌ای دارند بروید، با ما همراه باشید.

در کرمان هم مانند سایر نقاط کشور ویژه برنامه‌های سحر و افطار در مساجد، تکیه‌ها و اماکن مذهبی دایر است، اما برای حضور دسته جمعی در مراسم ویژه پیش از افطار و سحر ماه رمضان، حسینیه ثارالله و مسجد قائم (عج) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای شرکت در مراسم جزءخوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله که هر روز از ساعت چهار عصر پذیرای روزه‌داران است، می‌توانید از ساعت ۱۵ با اتوبوس‌های درنظر گرفته شده در انتهای مسیرهای شهری به سمت حسینیه ثارالله بروید و پس از پایان برنامه در ساعت پنج عصر با همان اتوبوس‌ها برگردید.

هم‌چنین برای شرکت در مراسم قرائت دعای ابوحمزه ثمالی در سحرهای ماه مبارک رمضان که در مسجد قائم (عج) و حسنیه ثارالله برپا است، از ساعت ۱۲ شب با اتوبوس‌های شهری حرکت کنید و پس از پایان ادعیه سحرگاهی، ساعت ۳:۱۵ به مسیرهای اولیه بازگردید.

به گزارش سرمایه گستران، به گفته مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، در ایام نوروز و از یکم تا چهاردهم فروردین خط یک میدان آزادی به سمت میدان شهدا فعال است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا