اخبار استان ها

درناهای آذربایجان به مقصد نهایی نرسیدند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، دیدار سوم دو تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد در راستای تعیین تیم صعود کننده به فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز _شنبه یازدهم فروردین_ در سالن فدراسیون برگزار شد.

دو تیم در دیدارهای قبلی با نتایج مشابه سه بر دو بر همدیگر پیروز شده بودند تا کار تعیین فینالیست را به دیدار سوم بکشانند.

ست اول این دیدار بسیار حساس با تشویق بی امان و پرشور هواداران دو تیم و به ویژه شهرداری ارومیه با تساوی طرفین در امتیازات پیش می‌رفت که شهرداری ارومیه توانست با استفاده از اشتباهات بازیکنان حریف در امتیاز دوازدهم اختلاف را به دو رسانده و در چهاردهمین امتیاز این فاصله به سه امتیاز برسد.

اما این تیم شهداب یزد بود که توانست امتیازات از دست رفته را جبران و نتیجه را به برابری ۱۵ برساند اما در ادامه باز تیم شهرداری توانست فاصله را به دو رسانده و نتیجه را ۱۷ بر ۱۵ به نفع خود کند و دو تیم تا امتیاز بیست‌ویکم برابر پیش رفتند و در امتیاز بیست‌وسوم بود که شهداب توانست فاصله خود را به دو رسانده و نیم‌نگاهی به پیروزی در این ست داشته و در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پایان برساند.

در دومین ست این تیم شهداب یزد بود که توانست اولین امتیاز ست را به نام خود ثبت کند اما ارومیه با یک بازی حساب شده بلافاصله امتیاز اول را جبران و در ادامه سومین امتیاز را نیز به دست آورد و با به دست آوردن ۶ امتیاز نتیجه را ۶ بر ۳ به نفع خود کرده تا در ادامه امتیازات با نتیجه ۷ بر ۴، ۹ بر ۵، ۱۰ بر ۵، ۱۱ بر ۷ و ۱۴ بر ۸، ۱۷ بر ۹، ۲۰ بر ۱۰، ۲۲ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۲ به نفع ارومیه شود تا دو تیم در ست شماری کار را به تساوی بکشانند.

سومین ست این دیدار از همان ابتدا با بازی نزدیک دو تیم دنبال شد و در دومین، سومین، چهارمین، ششمین، هفتمین، هشتمین و نهمین امتیازات شاهد برابری بودیم اما در امتیاز یازدهم، دوازدهم، چهاردهم و پانزدهم شهداب توانست فاصله را به دو برساند اما در پانزدهمین امتیاز این شهرداری بود که نتیجه را به تساوی کشاند و در ادامه نتیجه را ۱۶ بر ۱۵ به نفع خود کرد.

ادامه ست سوم به صورت برابری در امتیازات پیگیری شد و دو تیم تا امتیاز بیستم پا به پای هم پیش رفتند اما بر اثر اشتباهات فردی بازیکنان شهرداری ارومیه این عبدالرضا علیزاده سرمربی شهرداری بود که در امتیاز ۲۳ بر ۲۰ اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد که این امر کارساز شده و نتیجه در امتیاز ۲۴ به برابری رسید و در پایان یزدی‌ها توانستند ست سوم را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به نفع خود پایان رسانده و در ست شماری نیز دو بر یک پیش بیافتند.

چهارمین ست این دیدار و اولین ست نفس‌گیر برای اورموی‌ها ابتدا با برتری یزدی‌ها پیگیری شد و این برتری با اشتباهات فردی بازیکنان شهرداری تا نتیجه ۸ بر ۴، ۱۲ بر ۵، ۱۳ بر ۶، ۱۵ بر ۷، ۱۷ بر ۱۰، ۱۹ بر ۱۱، ۲۰ بر ۱۳، ۲۱ بر ۱۴ و ۲۳ بر ۱۵ ادامه داشت و در نهایت تیم شهداب یزد توانست در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شده و در ست شماری نیز سه بر یک پیروز شده و به فینال رقابت‌های لیگ برتر صعود و حریف فولاد سیرجان شود.

قضاوت این دیدار بر عهده داوود نافعی و داور دوم نیز علیرضا قریب بود که بسیار بی نقص ظاهر شدند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا