اخبار استان ها

امروز شاهد ترویج فرهنگ و اندیشه مقاومت توسط انقلاب اسلامی هستیم

حسین اسماعیلی احمدی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگویی روز قدس را یادگاری ارزشمند از امام خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی در دفاع از فلسطین و مظلومان جهان دانست و اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های اتحاد مسلمانان جهان در برابر نظام سلطه و دفاع از مظلومان جهان اسلام به‌شمار می‌آید که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ملت مسلمان در صفی واحد و یکصدا ندای انزجار خود از رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت خود از مظلومان را به گوش استکبار جهانی می‌رسانند.

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی در تقابل با استکبار و ابرقدرت‌ها است از این‌رو یکی از رویکردهای مهم امام راحل (ره) که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پیش گرفته شد این بود که مسئله قدس شریف به مسئله جهان اسلام تبدیل شود.

شهردار زرین شهر با اشاره به ترویج فرهنگ و اندیشه مقاومت توسط انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که روز قدس به یک موج برای بیداری و بصیرت افزایی را در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های قدس شریف، مرد میدان می‌خواهد، ادامه داد: مستکبران جهان به سرکردگی آمریکا تصور می‌کردند با ترور حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از ستون‌های مقاومت، مانعی بزرگ را در مسیر رسیدن به اهداف شوم خود برطرف خواهند کرد اما این تصور، خیالی پوچ بیشتر نبود و امروز بیش از پیش شاهد آن هستیم که روز قدس با نام شهید سپهبد سلیمانی عجین شده است.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: امروز نیز همچون گذشته شهروندان خطه طلایی ایران در این روز تاریخی و شکوهمند با لبیک به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و مقتدای بصیر جهان اسلام امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همگام با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با آرمان شهید ‎سلیمانی تجدید بیعت کردند.

وی عنوان کرد: این حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر همبستگی ملت مسلمان خصوصاً ملت ایران با مسئله فلسطین و مبارزه با مستکبران جهان را در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و دنیا و همچنین خشم و انزجارمان را نسبت به رژیم غاصب قدس و حامیان استکباریش به نمایش گذاشت.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم با روند پیش رو به زودی فلسطین به عنوان سرزمین فرستادگان الهی و قبله اول مسلمانان از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا