اخبار استان ها

از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا حمایت می‌کنیم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس، محمدحسن اسدی، امروز_ جمعه هشتم تیر_ با حضور در شعبه اخذ رأی آرامگاه سعدیه ضمن تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات، اظهار کرد: امروز روز سرنوشت‌سازی است و از مردم می‌خواهم با احساس مسئولیت و تکلیف، پای صندوق‌های رأی بیایند و با مشارکت خود، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کنند.

وی افزود: حضور آگاهانه و حماسی همه ما در انتخابات ریاست‌جمهوری برای گزینش و انتخاب فردی دارای شرایط لازم برای اداره امور مهم‌ترین جایگاه اجرایی کشور امری واجب و حیاتی است.

شهردار کلان‌شهر شیراز با تاکید بر ادامه مسیر سیدالشهدای خدمت ادامه داد: با حضور پررنگ و با بصیرت خود به ادامه راه شهید رئیسی که همان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی در جهات مختلف است، رأی می‌دهیم و از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا حمایت می‌کنیم.

اسدی همچنین ایجاد بستر حماسه‌آفرینی و شور و نشاط انتخاباتی توسط شهرداری این کلان‌شهر سخن گفت و تصریح کرد: مدیریت شهری با اهتمام و جدیت، بستر لازم را برای افزایش مشارکت مردمی در شهر ایجاد و فضاهایی فراهم کرد تا شور و نشاط اجتماعی در انتخابات حاصل شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا