اخبار استان ها

استقبال مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری خوب بوده است

استقبال مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری خوب بوده است 1

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، اسدالله عباسی امروز _جمعه هشتم تیر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قبل از ساعت ۸:۰۰ صبح، ۲۶۸۸ شعبه اخذ را به صورت برخط در استان گیلان فعال کردیم و در حال نظارت بر فرایند رأی گیری هستیم.

وی افزود: تمام دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی و نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی در پای صندوق‌های شعب ثابت و سیار حاضر هستند و رأی گیری به موقع در گیلان آغاز شد؛ بنده هم به همراه آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان در منزل شهیدان یوسفی حضور پیدا کردیم و با توسل به شهدا و توکل به خدای باری تعالی رأی خودمان را به صندوق انداختیم.

استاندار گیلان با اشاره بازدید خود از یکی شعب اخذ رأی در رشت، خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال مردم گیلان از انتخابات ریاست جمهوری خوب بوده است و فرایند برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود.

عباسی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ در روزهای انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری، نشاط و شادی خاصی فضای کشور و ما ایرانی‌ها را فرا می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اگرچه ما انتخابات زودهنگام را داریم و معمولاً برای آماده شدن انتخابات یک سال زمان نیاز است، اما با توجه اینکه در اسفندماه سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار کردیم، از زمانی که حادثه تلخ شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش اتفاق افتاد، عوامل اجرایی و نظارتی دست به کار شدند و کارها با قوت در حال انجام است.

استاندار گیلان تاکید کرد: به مردم عزیز استان توصیه می‌کنیم در بازه زمانی تعیین شده در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند و انتخاب رئیس جمهور اصلح سرنوشت و آینده خودشان را برای چهار سال آینده تعیین کنند.

عباسی اضافه کرد: خیلی مهم است که مردم بدانند عزت، آبرو، اقتدار، دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد.

وی گفت: مردم آگاه و با بصیرت گیلان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه سیاسی و انتخابات همیشه خوش درخشیدند و انتظار داریم این بار نیز با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری خلق کنند.

وی با قدردانی از تلاش همه خبرنگاران رسانه‌ها و صدا و سیما بابت پوشش انتخابات ریاست جمهوری افزود: فرآیند اخذ رأی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شعبه اخذ رأی سراسر استان از ساعت ۸:۰۰ امروز هشتم تیر آغاز شد و به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت شش بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

استاندار گیلان اظهار کرد: در صورت نیاز به تمدید توسط وزیر کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما احتمال آن می‌رود که همه شعب اخذ رأی تمدید نشود؛ بنابراین از همه مردم انتظار داریم در وقت قانونی در شعب اخذ رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا