اخبار استان ها

آتش‌نشانی تیران با کمبود نیرو روبه‌رو است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز _شنبه هفتم مهر_ در سخنرانی مراسم تجلیل از نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تیران در محل ایستگاه مرکزی این واحد اظهار کرد: علاوه بر گستردگی موقعیت شهرهای این شهرستان و سرانه جمعیتی، وقوع حوادث جاده‌ای نیز باعث شده تا ماموریت‌های واحدهای عملیاتی روند افزایشی پیدا کند.

وی افزود: تقویت زیرساخت‌ها، امکانات و نیروی انسانی در یگان های امدادی از جمله آتش‌نشانی به سبب نیاز شهرها و موقعیت جغرافیایی نیاز است تا در خدمت‌رسانی به مردم و سرعت عمل بالا بهتر و با کیفیت بیشتری عمل شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه میزان تردد در جاده‌های این شهرستان به سبب موقعیت جغرافیایی و گردشگری بالا است، تصریح کرد: تقویت امکانات و تجهیزات در حوزه امدادی مثل آتش‌نشانی ضرورت دارد.

محمدی‌کیا یادآور شد: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرهای این شهرستان به افزایش نیروی انسانی و تجهیزات نیاز دارند تا در امدادرسانی موفق عمل کرده و دچار اختلال در کار نشوند.

وی با بیان اینکه شهرداری تیران به ارتقای ساختار سازمانی نیاز دارد، تصریح کرد: این اتفاق به جذب نیروی انسانی متخصص در حوزه‌های مدیریت شهری از جمله آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر ارتقا سازمانی و جذب نیروی انسانی را پیگیری کنند که این اقدام در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان خواهد بود.

محمدی‌کیا به به اتفاقات اخیر بین‌المللی نیز اشاره‌کرد و گفت: در کشور نیاز به وفاق همدلی داریم تا در کنار همدیگر اهداف بزرگ را دنبال کرده و فرصت‌ها از دشمنان گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل پاسخ قاطع نسبت به توطئه‌ها و ظلم و ستم‌های خود را خواهد گرفت و از صحنه روزگار جمع می‌شود.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه اسرائیل غاصب در برابر ایستادگی و مقاومت جبهه مقاومت شکست قطعی دارد، افزود: همدلی و ایثار بین جوامع اسلامی و حمایت از جبهه حق منجر به پیروزی شده و پرونده ظلم بسته خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا