اخبار استان ها

آتش زدن ضایعات, آپارتمانی را در رشت به آتش کشید

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، شهرام مؤمنی امروز_چهارشنبه سیزدهم تیر_ در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: حادثه آتش گرفتن سقف ساختمان چند طبقه در ساعت ۱۰:۲۷ امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۲۷ آتش نشان و افسر ارشد به همراه هشت خودرو اطفای حریق به محل حادثه واقع در دیانتی، همجوار مجتمع الغدیر، کوچه یاس یک اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه آتش سوزی با تلاش آتش نشانان مهار شد، خاطرنشان کرد: در این حادثه آتش زدن ضایعات توسط فرد یا افرادی در کنار دیوار ایزوگام شده آپارتمان چند طبقه موجب سرایت آتش به ایزوگام و سپس به پشت بام و آسیب شدید به یک باب آپارتمان مسکونی شد.

آتش زدن ضایعات, آپارتمانی را در رشت به آتش کشید

مؤمنی تصریح کرد: با توجه به گرم‌تر شدن هوا، آتش زدن علفزار و ضایعات به شدت افزایش یافته است و در خردادماه امسال ۱۰۰ مورد عملیات آتش سوزی علفزار و ضایعات در رشت مهار شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دیوار ایزوگام از مشتقات نفتی و بسیار قابل اشتعال است به شهروندان توصیه کرد: هرگز در محیط‌های بسته، محوطه خانه‌ها، جنب دیوارهای ایزوگام، همجوار با خانه‌های ویلایی دارای پشت بام‌های چوبی و شیروانی پرسیانا (پلاستیک) ضایعات و علفزار را آتش نزنند و حتماً برای پاکسازی محوطه از روش‌های متعارف و مناسب بهره بگیرند.

آتش زدن ضایعات, آپارتمانی را در رشت به آتش کشید

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا