اخبار استان ها

آغاز رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری در حاشیه آئین برگزاری رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان اظهار کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا فرصتی برای میثاقی دوباره، قدردانی و بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برگزاری این رزمایش یک مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی است، فرصتی برای یک میثاق فرصتی برای تقویت انگیزه‌ها و فرصتی برای رسیدن به اهدافی که شهدا برای آن ایثار کردند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان خبر داد.

عسگری افزود: در این رزمایش که به مدت یک هفته در سراسر استان اجرا می‌شود نزدیک به ۳۲۰۰ خانواده شهید در نظر گرفته شدند که با هماهنگی‌های انجام شده، پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت روح‌الله در منزل خانواده شهدا حاضر می‌شوند و ادای احترام و تجلیل انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش در مرکز استان ۳۰ تیم در نظر گرفته شده که هم‌زمان در سطح شهر اراک رزمایش معنوی و الهی رهروان شهدا را اجرا می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: سپاه و بسیج افتخار می‌کند، با برگزاری این رزمایش یاد و خاطره شهدا را در دل‌ها و ذهن‌ها تداعی می‌کند و باور دارد این فرهنگ ایثار و شهادت است که نجات امت خواهد بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا