اخبار استان ها

آغاز فاز نخست آسفالت‌ریزی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، حمید شاهوردی صبح امروز _شنبه بیست و ششم خرداد_ اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهر تبریز محسوب می‌شود، پس از سال‌ها بلاتکلیفی در سال ۱۴۰۲ با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز وارد فاز عملیاتی شد.

وی افزود: مسیرگشایی این خیابان در سه فاز به صورت شبانه‌روزی آغاز شد، با توجه به اینکه ۶۵۰ ملک در مسیر واقع شده بود با تمام توان در راستای تکمیل آن حرکت کردیم.

شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با پیشرفت ۸۰ درصدی تملک در این مسیر شاهد آسفالت‌ریزی فاز نخست آن و تداوم تملک بقیه املاک هستیم که به صورت نقدی و غیرنقدی انجام می‌شود.

شاهوردی اضافه کرد: این پروژه که یکی از طرح‌های بزرگ باز آفرینی شهری در کشور است در حال تحقق آرزوهای چندین ساله شهروندان بخش غربی شهر تبریز است.

وی تصریح کرد: آسفالت‌ریزی فاز نخست آسفالت‌ریزی این خیابان توسط پیمانکار منطقه عملیاتی شد و با دو فینیشر و دو غلطک به صورت همزمان در باند تندرو و ضلع جنوبی محدوده کیلومتر ۲۴۰ تا ۷۸۰ آسفالت بیندر ۲۵ میلی‌متری به ضخامت هفت سانتی‌متر به عرض هفت متر و با توزیع ۶۵۰ تن آسفالت انجام شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا