اخبار استان ها

آمادگی شیراز برای برگزاری گنگره بزرگ سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس و به نقل از روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت با تأکید بر اهمیت میزبانی شهر شیراز در این کنگره اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده مهمانان ملی در سطوح مختلف مدیریتی در روزهای برگزاری کنگره، لازم است آمادگی‌های لازم برای میزبانی شایسته و متناسب با جایگاه بلند مرتبه و ارزشمند شهدا از سوی مناطق، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری انجام شود.

وی افزود: ورودی‌های شهر شیراز با هماهنگی بین سازمان‌های مختلف از جمله مدیریت پسماند و فضای سبز آماده حضور مدعوین گنگره سرداران شهید باشد.

معاون شهردار شیراز با اشاره به اینکه مهمانان و حاضرین در این کنگره به شهری با داشته‌های ارزشمند مذهبی، زیارتی، تاریخی و فرهنگی سفر می‌کنند، بر لزوم آمادگی مناطق گردشگرپذیر و زیارتی شهر برای پذیرایی از این مهمانان تاکید کرد.

خوشبخت تاکید کرد: آماده‌سازی فضا و محیط برگزاری کنگره و توجه ویژه به بهسازی و نوسازی محیطی در سطح شهر شیراز از دیگر مواردی است که در دستور کار است.

وی همچنین از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خواست، تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره را با استقرار مناسب نیروها و ماشین‌آلات و تجهیزات لازم در دستور کار قرار دهند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی همه‌جانبه بخش‌های مختلف شهرداری شیراز و سایر دستگاه‌ها، سومین حرم اهل بیت (ع) میزبانی شایسته برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر باشد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا