اخبار استان ها

آمادگی پایانه‌های مسافربری قزوین برای اعزام زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، احمد احمدی عصر امروز _یکشنبه هفتم مرداد_ در همایش مدیران اجرایی مواکب استان قزوین اظهار کرد: مسئله توزیع آب، حمل‌ونقل و اتوبوسرانی زائران اربعین در استان قزوین حل شده است.

وی افزود: پایانه‌های مسافربری ۱۷ روز قبل از اربعین آماده خدمت‌رسانی و اعزام زوار است و به دلیل مسائل امنیتی باید هر پنج نفر یک‌شماره در اختیار ستاد قرار دهد تا امکان هماهنگی وجود داشته باشد.

برگزاری همایش رابطان اربعین

مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین با بیان اینکه قسمتی از ملزومات مانند آب معدنی درگذشته در داخل کشور و بخشی در عراق تأمین می‌شد، خاطرنشان کرد: از آنجا که قیمت آب در عراق ارزان‌تر است با مدیریت هزینه‌ها می‌توانیم بخشی از نیازها را در کشور عراق تأمین کنیم. بنابراین ۸۰۰ هزار بطری آب معدنی برای این ایام تهیه می‌شود که ۵۰۰ هزار بسته از کشور عراق تأمین می‌شود.

احمدی ادامه داد: بخش بانوان و رسانه را هماهنگ کردیم تا موازی کاری صورت نگیرد و به خاطر همین بایستی این بخش هم یک مسئول داشته باشد تا اطلاع‌رسانی بهتری انجام شود. در همین ارتباط همایش رابطان اربعین هم در روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: اگر هر موکب یک مسئول رسانه پیش‌بینی کند، می‌توانیم برای این افراد کلاس آموزشی بگذاریم و نکات لازم را منتقل کنیم تا اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا