اخبار استان ها

آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی همه حال با مردم بود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، یوسف نوری بعدازظهر امروز_جمعه ششم مهر_ در سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله حسن‌زاده آملی واقع در روستای ایرا بخش لاریجان آمل، زادگاه علامه با تاکید بر بررسی شخصیت بارز علمی، فقهی، عرفانی، فلسفی و ربانی علامه ذوفنون باید از همه جوانب اظهار کرد: با بررسی این شخصیت بهترین الگو در عصر معاصر برای زندگی سعادتمند دنیوی و اخروی معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه علامه سبکی را ایجاد کردند که سبک شبکه‌ای مدیریتی است تا مردم بتوانند دسترسی به علما برای خودسازی داشته باشند، افزود: علما در جامعه الگو، اسوه و شاخص هستند و آیت‌الله حسن‌زاده آملی همه حال با مردم بود؛ امروزه مدیران باید این سبک ویژه مدیریتی را به جامعه تجویز کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در گذشته همه می‌گفتند مدیران در یک جا متمرکز شوند ولی امروزه مدیران باید در مناطق مختلف و دورترین نقاط حاضر شوند تا در دسترس مردم باشند، تصریح کرد: علما در دورترین بلاد و مناطق ایجاد زمینه رشد و ترقی را برای مردم شدند.

استاندار مازندران با اشاره به در آستانه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهدای این استان اقتدار ایران اسلامی را در دنیای امروز به برکت خون شهدا مطرح کرد.

نوری در ادامه به مشکلات منطقه لاریجان و روستای ایرا اشاره کرد و گفت: در امر گازرسانی این بخش که مهم هم است، هم اکنون موانع چهار ساله آن برطرف شد و گازرسانی برخی روستاها انجام نشد.

وی ادامه داد: مشکل آبرسانی را هم باید در آینده نزدیک حل کرد اگرچه باید همه دور هم بنشینیم و راهی برای رفع مشکلات بسازیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا