اخبار استان ها

آینده مالی خوبی برای شهرداری متصور نیستم

مجید دریکوند در گفتگویی با اشاره به بودجه‌ریزی ضعیف شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: اتکا به مدل ناکارآمد بودجه‌ریزی سال گذشته که منجر به تحقق ۵۲ درصدی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری این شهر تا پایان بهمن شده است، آینده مالی خوبی برای شهرداری متصور نیستم.

وی افزود: تحقق نامطلوب بودجه ۱۴۰۱ و استمرار همان مدل بودجه‌ریزی برای سال ۱۴۰۲ ایراد اساسی در برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه و مدیریت شهری است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: درآمد شهرداری در بیشتر آیتم‌های درآمدی مصوب در بودجه ۱۴۰۱ صفر است و بیانگر آن است که بدنه مالی شهرداری تنبل و بی‌برنامه است.

وی ادامه داد: بودجه ۱۴۰۲ نزدیک به ۱,۰۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که ۴۶ درصد آن بودجه جاری، حقوق و دستمزد است که با این حساب و تحقق حدود ۵۰ درصدی بودجه سال گذشته و احتمال تکرار این اتفاق در سال پیش رو، شهرداری تنها برای پرداخت حقوق کارکنان فعالیت می‌کند و برنامه‌ای برای انجام اقدامات عمرانی ندارد، چراکه پولی در اختیار ندارد.

به گزارش سرمایه گستران، نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در جلسه رسمی شورای ششم این شهر که هفتم اسفند برگزار شد، به بودجه ۱۴۰۲ رأی منفی داده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا