اخبار استان ها

اجازه خدشه در سلامت انتخابات را نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان، مهدی رمضانی، ظهر امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم خرداد_ در نشست خبری با خبرنگاران که در ستاد انتخابات استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: همه امورات و فرآیندهای انتخابات در استان کردستان در حال انجام بوده و هیچ‌گونه خللی تاکنون مشاهده نشده است.

وی افزود: ۳۱ هیأت اجرایی انتخابات در مرکز استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکیل شده است و فرآیند اخذ رأی در ۱۲۹۶ شعبه صورت خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات کردستان ادامه داد: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظامی و انتظامی نیز در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان کردستان دخیل هستند.

رمضانی اضافه کرد: آمادگی مناسبی برای برگزاری انتخابات در استان کردستان وجود دارد و ما امیدواریم که مشارکت مردم در این دوره بیشتر از دوره‌های گذشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه سال جاری، کاندیداها تا یک روز مانده به برگزاری انتخابات فرصت تبلیغات دارند که بر این امر نظارت خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: رأی‌گیری با شناسنامه و کارت ملی هوشمند امکانپذیر است و متولدان هشتم تیرماه سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند نسبت به رأی دادن اقدام کنند.

تاکنون تخلف انتخاباتی در کردستان مشاهده نشده است

رمضانی تصریح کرد: نظارت‌ها هم به صورت استانی و هم کشوری در فرآیند اجرای انتخابات صورت می‌گیرد و تاکنون تخلف انتخاباتی در استان مشاهده نشده است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان تاکید کرد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که اجرای انتخابات به بهترین شکل ممکن خواهد بود و اجازه خدشه در سلامت انتخابات را نخواهیم داد.

رمضانی اضافه کرد: در صورتی که تخلف محرز و خارج از معمول انتخابات مشاهده شود حتماً برخورد شده و به ستاد مرکزی انتخابات منتقل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تب و تاب انتخابات در استان کردستان شکل گرفته و ستادهای انتخابات تعدادی از کاندیداهای سرشناس تاکنون در کردستان تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین انتخابات کشور است که امیدواریم اصلح‌ترین فرد در نهایت برای این سمت انتخاب شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا