اخبار استان ها

اجازه ندهیم شعله‌های انتقام از رژیم صهیونیستی خاموش شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس، سید اسماعیل حسینی در نشست علنی امروز_ چهارشنبه یازدهم مهر_ مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» اظهار کرد: خدا را شاکریم از وجود نیروهای مسلح غیوری که نمی‌گذارند فرمان قاطع و مدبرانه رهبر انقلاب روی زمین بماند.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی بداندیشان با نجواهای مزورانه بخواهند مردم غیور ایران را از پیامدهای این اقدام نگران کنند افزود: به نمایندگی از ملت بزرگ ایران می‌گویم همان طور که شهید سلیمانی هم فرمودند ما ملت امام حسینیم؛ پس جنگ طلب نیستیم اما با قدرت از خود دفاع می‌کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات شجاعانه وعده صادق ۲ صرفاً یک پیام بود که در صورت ادامه شرارت‌ها از سوی رژیم خونخوار صهیونیستی فرآیند نابودی خود را تسریع می‌کند.

حسینی همچنین با اشاره به اینکه این تازه ابتدای راهی است که در مقابله قاطع با این رژیم و پشتیبانان آن باید در پیش بگیریم و نباید اجازه دهیم شعله‌های انتقام از این رژیم منحوس خاموش شود، خاطر نشان کرد: اکنون زمان آن است که دیپلماسی برای تقویت میدان وارد صحنه شود.

وی اضافه کرد: انتظار از وزارت خارجه آن است که در گام اول از مشروعیت اقدامات جبهه مقاومت در فلسطین و عراق و لبنان و یمن با تمام توان سیاسی حمایت کند و در گام دوم با تدارک یک زیرساخت کارآمد و به‌کارگیری افراد شاخص دیپلماسی اقتصادی فعالی را در مبارزه با منافع این رژیم و قطع شریان‌های اقتصادی آن در پیش گیرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت و مجلس باید هشیار باشند چرا که رژیم خون خوار ممکن است قصد داشته باشد به حملات خود در جبهه مقاومت به ویژه لبنان بیفزاید تا ضمن انتقام‌جویی، حملات ایران را بی اثر نشان دهد؛ به همین دلیل این پیام مقتدرانه از سوی دولت ایران به این رژیم و متحدان منطقه‌ای و بین‌المللی آنان باید داده شود که ایران از این پس از کنار نسل کشی وحشیانه این رژیم علیه مردم منطقه به راحتی نخواهد گذشت و هزینه‌های دردناکی بر آنها تحمیل خواهد کرد.

حسینی با اشاره به اینکه همه ما نسبت به ایجاد آگاهی در سطح بین‌المللی و حمایت از مظلومین در هر نقطه از عالم مسئول هستیم، اظهار کرد: باید با سازماندهی قوی و حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و سیاسی مانع از تکرار جنایت‌های این رژیم شویم و امکان ضربات دردناک به این جنایتکاران را فراهم کنیم و این وظیفه ذاتی و بخشی از هویت انقلاب اسلامی است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا