اخبار استان ها

اجرای طرح جهادی محله‌محور در منطقه ۴ اراک

علی حبیبی در گفتگویی در مرکزی، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جهادی محله، معابر و خیابان‌های سطح منطقه با پخش و توزیع بیش از ۱۵۰ تن آسفالت مورد بهسازی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح جهادی محله محوری در شهرک پردیس دو، خیابان فردوس، کوچه‌های یاس افزود: پخش و توزیع آسفالت، اجرای جدول‌گذاری، پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌های زمین‌های خالی، از اقدامات انجام شده در این محله است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک خاطرنشان کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه چهار اراک به صورت گسترده و به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقای سطح کیفی معابر و تسهیل در تردد وسایل نقلیه در قالب طرح جهادی محله‌محور با اجرای بیش از ۱۵۰ تن آسفالت، در حال انجام است.

حبیبی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های جدی منطقه علاوه بر سهولت تردد خودروها و عابرین پیاده به واسطه اجرای آسفالت، جلب رضایت‌مندی شهروندان در تمامی سطوح عمرانی است.

وی اضافه کرد: در این راستا عملیات جدول‌گذاری و نهرسازی در محله‌ها با جدیت در حال اجرا است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک از اجرای طرح جهادی محله محور در منطقه چهار این شهر خبر داد و گفت: در چند روز گذشته بیش از ۲۵۰ متر طول جدول گذاری در بلوار امام علی (ع)، خیابان‌های جهانگیری، ابوذر و همچنین خیابان قائم مقام و ادب‌جو اجرایی شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا