اخبار استان ها

اجرای ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اردبیل، هاشم علایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به منظور تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان عملیاتی شد که اجرای این حجم از پروژه‌ها برای نخستین‌بار در این استان اتفاق افتاده است.

وی افزود: خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده و با تلاش مضاعف حوزه‌های مختلف، شاهد تحقق اکثر شاخص‌های در نظر گرفته شده برای این شرکت بودیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل جزو نخستین استان‌های برگزار کننده مجمع سالیانه است و در این مجمع، گزارش سازمان حسابرسی در خصوص صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیئت مدیره در سال ۱۴۰۲ ارائه شد و مورد تصویب و تأیید مجمع عمومی سازمان قرار گرفت.

علایی تصریح کرد: کسب این موفقیت مهم با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی و در سایه تلاش همه مدیران و کارکنان و با حمایت مسئولان محقق شده است که جا دارد از زحمات تمام آنان تقدیر و قدردانی شود.

وی ادامه داد: با تقویت نقاط ضعف و با استفاده از نقاط قوت و تجربیات سال گذشته، تلاش خواهیم کرد در سال‌جاری نیز در تحقق شاخص‌های ابلاغی موفق عمل کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا