اخبار استان ها

احداث جاده سلامت ۲.۵ کیلومتری در مهرگان قزوین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، محمد پیری امروز _جمعه بیست‌وپنجم خرداد+ در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه در تعریف و اجرای پروژه‌ها و فضاهای عمومی پیوست ورزشی مهم‌ترین اولویت‌ها است، اظهار کرد: پروژه عمرانی در حال احداث پارک ساحلی دارای ۲.۵ کیلومتر جاده سلامت و پیاده‌روی است که به جهت ایجاد شور و نشاط برای شهروندان مهرگان ساخته می‌شود.

محمد پیری با اشاره به احداث رختکن ورزشی در برخی پارک‌های محله‌ای محمدیه افزود: رختکن مذکور به جهت استقبال و میزبانی از تیم‌های ورزشی بالاخص برگزاری اردوهای تیم ملی احداث شده است.

شهردار محمدیه به احداث زمین چمن مصنوعی در پارک ۱۱ هکتاری شهر و پیست اسکیت در پارک ۲۲ هکتاری بهشت و پارک تمدن اشاره کرد و گفت: در کنار پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فضای سبز، پروژه‌های ورزشی نیز در اولویت است که تعریف و تدوین شده است.

پیری هدف از اجرای پروژه‌های ورزشی و توجه شورا و شهرداری محمدیه را کاستن از دغدغه‌های مسئولان و دولتمردان بالاخص در زمینه پیشگیری از اعتیاد دانست و ادامه داد: باعث افتخار مدیریت شهری است که در اوقات فراغت شهروندان بالاخص نوجوانان و علاقمندان گام‌های مؤثری و مثبتی در استان برداشته‌ایم.

شهردار محمدیه در پایان ضمن اعلام آمادگی در خصوص همکاری با اداره ورزش و جوانان استان خواستار رفع مشکلات ورزش و ایجاد امکانات لازم جهت پرورش استعدادها و اوقات فراغت شهروندان شدند.

لزوم افزایش اماکن ورزشی در محمدیه

حسن فرخ، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با مدیرکل امور ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تحقق یافتن شهری آرمانی در زمینه ورزش یکی از سیاست‌های اصلی مجموعه مدیریتی شهر محمدیه است که نیاز به تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تعاملی که در خصوص ایجاد فضاهای مناسب ورزشی در شهر محمدیه و مهرگان با این اداره کل خواهیم داشت شاهد افق روشنی در راستای هرچه بهتر شدن سرانه‌های ورزشی شهر باشیم. در ضمن ما خواستار افزایش سالن‌ها و اماکن ورزشی در جهت بهره‌مندی بیشتر ورزشکاران و شهروندان هستیم.

احداث پنج چمن مصنوعی در محمدیه و مهرگان

حجت‌الاسلام علیمردانی، رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر محمدیه در این دیدار با اشاره به علاقه‌مندی نوجوانان و جوانان محمدیه و مهرگان به ورزش رشد جوانان ورزشکار محمدیه و مهرگان را از مهم‌ترین اولویت‌های شورا و شهرداری دانست و گفت: احداث پنج چمن مصنوعی در محمدیه و شهر جدید مهرگان نشانگر توجه ویژه مدیریت شهری به امر ورزش است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی در محمدیه افزود: مدیریت شهری محمدیه آماده برگزاری اردوهای تیم ملی به جهت تحقق محمدیه به عنوان شهر توریسم ورزشی را داشته و در این زمینه آمادگی کامل دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر محمدیه ادامه داد: رفع مشکلات سالن ورزشی هما و کمبود سرانه‌های ورزشی در محمدیه و مهرگان از درخواست‌های مجموعه مدیریت شهری محمدیه است.

علی کاظمی، عضو شورای اسلامی شهر محمدیه هم با اشاره به ضرورت پرورش استعدادها گفت: با نگاه ویژه مدیران دست اندرکار به امر ورزش می‌توان شاهد کشف استعدادها و معرفی آنها در زمینه‌های مختلف ورزشی به تیم‌های ملی بود.

شمس‌اله غلامی، عضو دیگر شورای شهر محمدیه هم ضمن تقدیر از توجه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان به امر ورزش گفت: توجه به رفع کمبود فضاهای ورزشی و توجه به کشف استعدادها می‌تواند عامل اصلی در پیشگیری از مواد مخدر باشد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا