اخبار استان ها

احداث سالن پذیرایی در بهشت سکینه قابل تقدیر است

به گزارش سرمایه گستران از البرز، مسعود محمدی عصر امروز _چهارشنبه هجدهم مهر_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج که در سازمان آرامستان‌های بهشت سکینه کرج برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات کارکنان آرامستان بهشت سکینه، اظهار کرد: ۲ سال در این مجموعه فعالیت داشتم و حتی در ایام عید و شادی کارکنان این مجموعه به غم و اندوه مراجعه کنندگان همراه بودند و خدمت رسانی می‌کردند، بدون شک کارکنان این حوزه باید جزو مشاغل سخت شهرداری کرج تلقی شود.

وی در ادامه افزود: هر آنچه رئیس سازمان به عنوان لایحه برای جذب بودجه به شورا ارسال می‌کند به اتفاق اعضا مصوب می‌شود تا کمک کوچکی برای تلاش‌های کارکنان این سازمان کرده باشیم.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به قدردانی از احداث سالن پذیرایی و همایش متوفیات برای مراسمات، افزود: در گذشته احداث این سالن جز مطالبات اصلی مردم بابت این مجموعه بود و خانواده‌های عزادار به دلیل غم و اندوه برای اجرای مراسم عزاداری دچار مشکل بودند اما با همت سازمان آرامستان‌ ها این بنا ساخته شد.

محمدی در پایان گفت: در ده ماه آخر دوره ششم مدیریت شهری قرار داریم و همه پروژه‌ها با مصوبات و پیش بینی بودجه داشتیم با مدیران تلاشگران به ثمر خواهد رسید و از اصحاب رسانه که همیشه همراه ما بودند تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا