اخبار استان ها

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قم، رضا خانه‌زاد یزدی صبح امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در جلسه شورای سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اقدامات سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در یک سال گذشته، اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری قم ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده که یکی از درخواست‌های شهروندان است، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده مسئله آسانسور از موضوعاتی است که تحقق‌پذیری بیشتری دارد و مورد استقبال شهروندان نیز واقع شده است که پس از انعقاد این قرارداد، روند اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای رضایتمندی شهروندان در استفاده از پارکینگ‌های عمومی شهر قم، خاطرنشان کرد: لازم است انتقادات شهروندان و پیشنهاداتی که در استفاده از پارکینگ‌های عمومی دارند به صورت دقیق دسته‌بندی و ارائه شود.

خانه‌زاد یزدی در خصوص ایمن‌سازی مسیر تردد بلوار شهید سلیمانی، تصریح کرد: در این طرح سازه فلزی برای آگاهی‌بخشی به رانندگان در خصوص محدودیت‌های مسیر، نصب تابلوی انتظامی و اخباری و نصب چراغ‌های ترافیکی چشمک‌زن با هدف آشکارسازی مسیر در شب صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای آموزش و اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان اقداماتی همچون مشارکت با پلیس راهور در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس، تهیه بسته‌های تشویقی با مضمون محتوی آموزش ترافیک و توزیع در مدارس، آموزش میدانی به راکبان موتورسوار با اتوبوس آموزش فرهنگ ترافیک انجام شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا