اخبار استان ها

اخلاق دینی با اقامه نماز محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امشب _‌یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در دیدار با ناصر مرادی‌نرگسی مدیرکل پست استان قزوین اظهار کرد: موضوع امانت‌داری در صنعت پست بسیار جدی است و شما باید امانت‌های مردم را به موقع به آن‌ها برسانید.

وی افزود: عوامل شرکت پست نباید در تحویل امانت‌ها و بسته‌های پستی تأخیر داشته باشند، چرا که گاهی ممکن است یک ساعت تأخیر در تحویل یک امانت خسارتی را به بار بیاورد. از طرفی امانات باید سالم به دست صاحبانش برسد و باید به این مسئله هم توجه داشته باشید.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه تحقق دین، اخلاق دینی و مخالفت با بدی‌ها با اقامه نماز میسر می‌شود، گفت: این جزو مسئولیت‌های جدی همه ماست و ما در شغلمان هر کاری که انجام می‌دهیم، باید برای رضای خدا باشد و با اخلاص به میان بیاییم.

عابدینی افزود: امیرالمؤمنین (ع) در نهج‌البلاغه فرموده فرزندم به هیچ قیمتی ارزش دنیایی نمی‌تواند قیمت وجود تو باشد؛ یعنی اگر به هر کدام از شما هر چقدر هم حقوق بالایی بدهند، وقتی دنیا تمام شود می‌بینید هیچ چیز عاید شما نشده است؛ امیرالمؤمنین (ع) می‌فرماید قیمت شما فراتر از این‌هاست، قیمت شما رضای خداست.

وی ادامه داد: موقع مرگ کرامت و تقوا آدم را تنها نمی‌گذارد، اما تمام اموال دنیوی را باید بگذاریم و برویم، فقط تقوا در قیامت کاربرد دارد، امیرالمؤمنین (ع) فرموده بهترین توشه‌ای که می‌توانید با خودتان به قیامت ببرید تقوا و اخلاص است.

امام جمعه شهر قزوین در بخش پایانی صحبت‌های خود با ذکر اینکه توجه به مشکلات عوامل زیرمجموعه نیز حائز اهمیت است، گفت: باید حواستان به عزیزانی که زیرمجموعه شما هستند، باشد تا کیفیت کارتان بالا برود، در این صورت هم نزد خدا مأجور هستید و هم کارتان ارزش بیشتری پیدا می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا