اخبار استان ها

ارائه هزار میلیارد تومان خدمت به مردم از طرف شرکت نفت و گاز گچساران

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا کمالی، صبح امروز _دوشنبه، بیست‌وهشتم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ درخواست در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اجابت می‌شود.

وی افزود: در کنار اعتباری که دولت سیزدهم به شهرستان گچساران اختصاص داد، وزیر نفت نیز در سفر خود به این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشتند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: به جز اعتبارات نفت که در سفرهای استانی هیئت دولت مصوب شده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در این مدت افزون بر هزار میلیارد تومان با دستگاه‌ها و امکانات خود در خدمت به مردم منطقه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت کرده‌است.

وی تصریح کرد: در کنار عبور از تحریم‌های سخت، خدمت به مردم را برای مجموعه نفت یک افتخار و خود را خادم مردم می‌دانیم.

کمالی خاطرنشان کرد: سال‌ها فرودگاه گچساران مشکلاتی اساسی از قبیل دستگاه سوخت‌رسان و دیگر مشکلاتی داشت که با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است این مشکلات در حال برطرف شدن است و به زودی مردم منطقه شاهد افزایش پروازهای این شهر خواهند بود.

وی افزود: جاده گچساران به گناوه و دیلم نیز با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این جاده اختصاص داده شد و امیدواریم مبادی ذی‌ربط با اخذ مجوز ماده ۲۳ عملیات اجرایی باقیمانده جاده را شروع و هر چه زودتر این طرح تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا