اخبار استان ها

اربعین امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _یکشنبه ششم خرداد در جلسه ستاد اربعین حسینی استان ایلام با بیان اینکه شهید رئیسی تلاش بی‌وقفه و حرکت جهادی به ما آموخت، اظهار کرد: ساده‌زیستی، کار صادقانه و فساد ستیزی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود.

وی افزود: پس از کنگره اربعین‌حسینی سال گذشته، نشستی با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد که در این نشست پس از گزارشی که از اربعین حسینی ارائه دادم شهید رئیسی دقایقی در وصف میزبانی شایسته مردم استان ایلام و ستاد اربعین سخن گفت.

استاندار ایلام اضافه کرد: شهید جمهور دل‌داده به اهل بیت (ع) و ولایت بود و خدمت صادقانه به زوار اربعین حسینی موجب محبوبیت او بود.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه مهیا شدن سفری راحت، ایمن و ارزان همواره دغدغه رئیس‌جمهور شهید بود که این امر مهم سال گذشته محقق شد، عنوان کرد: امسال با کمک مردم و اعضای ستاد اربعین حسینی کنگره عظیم اربعین حسینی بهتر و متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال روی کوله‌پشتی و پیشانی‌بندهای زائران اربعین حسینی نام شهدای خدمت نوشته خواهند شد و یاد سید محرومان شهید جمهور در مسیر اربعین زمزمه می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا