اخبار استان ها

اربعین حسینی در استان ایلام یک رویکرد فرامرزی است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از ایلام، مهدی رمضانی چابک امروز _پنجشنبه دهم خرداد_ در آئین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر رویکردهای بزرگی از جمله تحقق عدالت فرهنگی مد نظر است.

وی افزود: در دولت سیزدهم فضایی پر از نشاط و آرامش در حوزه فرهنگ و هنر قابل مشاهده است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در مسیر مسائل فرهنگی و هنری یک اصلاح ریلی صورت گرفت و این مسیر برای حامیان فرهنگ و هنر با حمایت و نظارت وزارت هموار شده است.

رمضانی چابک با اشاره به اینکه اربعین حسینی در استان ایلام یک رویکرد فرامرزی است، افزود: برای این رویداد بزرگ در استان توجه و اعتبار اختصاصی در نظر گرفته شده است که امید می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

وی گفت: به توجه به ظرفیت‌های عظیم هنری و رسانه‌ای در سطح ملی، توجه ویژه وزارت به استان ایلام ضروری است.

علی هوشمند، مدیر سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تدوین نقشه مهندسی فرهنگ استان، برپایی قرارگاه رسانه‌ای اربعین در شهرستان مهران و موکب شین در سه راهی کارزان با همکاری حوزه هنری و بسیج هنرمندان و بسیج رسانه استان طی دو سال گذشته انجام شد.

وی افزود: ارتقای رتبه استان به جایگاه بیست و یکم کشور از لحاظ جذب اعتبارات نسبت به کل کشور از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: افزایش کانون‌های هنری و فرهنگی مساجد، برگزاری نمایش 《کرنر زیر درختان بلوط》 در راستای تکریم شهدای زمین فوتبال چوار، و در حوزه نشاط اجتماعی برگزاری تئاتر طنز (تی تالی) از مهمترین اقدامات طی دو سال خدمت در استان ایلام بود.

به گزارش سرمایه گستران، در این مراسم از زحمات علی هوشمند قدردانی و علی هلشی به عنوان مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام معرفی شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا