اخبار استان ها

ارسال ۲۵۰ هزار بسته پستی در چهارمحال‌وبختیاری

اسماعیل اعرابی در گفتگویی در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه، ۲۵۰ هزار مرسوله در تابستان سال‌جاری به مقاصد درون و برون استانی قبول و ارسال شده است، اظهار کرد: اداره پست بی‌وقفه و حتی در تعطیلی‌های اعلامی استانداری در تابستان به علت افزایش دمای هوا، به فعالیت‌های خود ادامه داد.

وی افزود: در سال‌جاری، ۴۵۰ هزار مرسوله پستی به استان وارد و توزیع شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش پنج درصدی همراه بوده است.

رئیس اداره پست چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: ۱۷۵ هزار بسته و امانت پستی در شش ماه گذشته قبول و ارسال شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۷ درصدی داشته‌است، همچنین ۴۳۰ هزار بسته و امانت پستی در استان وارد و توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۸ درصدی مواجه بوده‌است.

اعرابی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و شناسایی بازارهای جدید، مذاکره با تولیدکنندگان و مراکز تجاری، راه‌اندازی سرویس چاپ و توزیع شناسنامه از اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای کیفی خدمات و جلب رضایت مشتریان است.

وی تصریح کرد: قبول و ارسال بیش از ۱۰۰ هزار کتاب به سراسر کشور بر اساس قرارداد با مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، در شش ماه گذشته از دیگر اقدامات و تمهیدات صورت‌گرفته از سمت اداره پست است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا