اخبار استان هااصفهانحوادثحوادث پلیس

ازدستگیری سارقان میلیاردی مغازه ها تا سایر اخبارپلیسی استان اصفهان

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري 2 سارق که بالغ بر 10 میلیارد ریال از مغازه های شهر اصفهان  سرقت کرده بودند خبرداد.

به گزارش  سرمایه گستران سرهنگ”حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وفوع یک فقره سرقت از مغازه لباس فروشی در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه، ۲ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات انجام شده به ۳ فقره سرقت مغازه در شهر اصفهان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ارزش اموال سرقتی توسط سارقان را بالغ بر ۱۰ میلیارد عنوان و خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در”کاشان”

گروه استان ها_ اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۲۰۳ کیلو تریاک در شهرستان کاشان خبرداد.

سرهنگ “احمد نیکبخت” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای برخورد با سوادگران مرگ و مقابله با قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی همکاری دقیق اطلاعاتی با یکی از استان های همجوار، از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله یک دستگاه سواری پژو تحت پوشش مسافرت خانوادگی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مراتب بلافاصله به فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان اعلام و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن فرماندهی طی عملیاتی هوشمندانه و ضربتی خودروی پژو پارس موصوف حامل مواد مخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی استان توقیف و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰۳ کیلو تریاک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این عملیات بر عزم راسخ پلیس در مقابله قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ و یا تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

بی احتیاطی راکب موتور سیکلت جان او را گرفت

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازفوت راکب موتورسیکلت طی تصادف شب گذشته در اصفهان خبرداد.

سرهنگ “علی اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بلوار روح الامین اصفهان ، بلافاصله کارشناسان این پلیس به همراه سایر نیروهای امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه تصادف مشخص شد بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ با یک دستگاه موتور سیکلت متأسفانه راکب ۳۱ ساله موتورسیکلت به شدت مجروح و فوت کرده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان علت تصادف را عدم رعایت حق تقدم از سوی راکب موتور سیکلت عنوان و از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات و حفظ خونسردی حین رانندگی ، از بروز این چنین حوادث ناگواری پیشگیری کنند.

 

پایان کار خرده فروشان مواد مخدر در اصفهان

گروه استان‌ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف بیش از ۲ کیلو تریاک و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ “حسین بساطی ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت : در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخبار مبنی بر فعالیت مجرمانه ۲ نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از محلات شهر اصفهان، بررسی موضوع  در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۲  با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و  پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف کشف ۲ کیلو و ۵۹۳ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مشتقات آن شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه ، از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی  قدردانی و خاطر نشان کرد:شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با هرگونه موارد مشکوک و فعالیت های مجرمانه است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعا ت خود را از این طریق به پلیس اطلاع دهند.

 

جاساز تریاک در تانکر حمل سوخت

گروه استان ها_ اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان”خوروبیابانک” از کشف ۳۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ” سیدرضا علوی ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت : در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رشیدی این فرماندهی، حین پایش و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده حمل گاز مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۲۱ بطری حاوی ۳۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

توقیف محموله لوازم کامپیوتر قاچاق در” شهرضا”

گروه استان ها_اصفهان_معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازکشف محموله لوازم وقطعات کامپیوتر قاچاق در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی”شهرضا” خبرداد.

سرهنگ”مهرداد فراشی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند تعداد ۳۶۷ قطعه انواع لوازم و قطعات کامپیوتر قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۵ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده خودرو ضمن تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز معرفی شد.

 

کشف محموله آرد خارج از شبکه توزیع در”خمینی شهر”

گروه استانها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان”خمینی شهر”از کشف ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ”غلامرضا براتی” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای طرح مقابله با احتکار کالا های اساسی و ارزاق عمومی، مأموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان مشکوک و جهت بررسی اقدام به متوقف کردن خودرو می کنند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق به کشف ۸۰۰ کیلو آرد دولتی خارج از شبکه توزیع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ارزش محموله کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۲۰ میلیون ریال اعلام و اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با محتکران و اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با سودجویان در این زمینه در چارچوب قانون برخورد قاطعانه خواهد کرد و شهروندان می توانند هر گونه اخبار در این خصوص را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

اعتراف به ۱۵۴ فقره سرقت داخل خودرو

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری باند ۵ نفره سارقان اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: از این باند سرقت ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ ” حسین بساطی ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از داخل خودروی آنها، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس پایگاه آگاهی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد اعضای یک باند ۵ نفره سارقان با پرسه زنی در سطح محلات و شناسایی سوژه های خود اقدام به سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو شهروندان می کرده و به سرعت از محل متواری می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: با انجام اقدامات ویژه و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس در نهایت محل اختفاء اعضای این باند سرقت شناسایی و هر ۵ نفر متهم در چند عملیات ضربتی و کاملا هماهنگ دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۴ مالخر اموال مسروقه در عملیات هایی دیگر تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۱۵۴ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در سطح شهرستان اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از این باند سرقت کشف که پس از تکمیل تحقیقات کارآگاهان، متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

اجرای طرح امنیت محله محور در ” نجف آباد

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۱۶ سارق با اعتراف به ۲۲ فقره انواع سرقت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ ” میثم گوهری آرانی ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف دستگیری سارقان متواری  و با شناسایی محلات هدف در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ این فرماندهی به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی گسترده در نهایت ۱۶ سارق را شناسایی و در چند عملیات کاملا هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر که متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۲ فقره انواع سرقت در سطح حوزه استحفاظی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدرو کشف مقادیری مواد افیونی دراین طرح تصریح کرد: ۱۵ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و برای سیر مراحل بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ گوهری آرانی در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: ماموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

 

فروش خودروهای مسروقه با اسناد خودروهای تصادفی

گروه استان ها- اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی سارقی که با استفاده از اسنادخودروهای تصادفی، خودروهای مسروقه را تغییر ارکان و به فروش می رساند دستگیر شد.

 سرهنگ هادی کیان مهر ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری کارشناسان پلیس فتا سارق خودرو را در شاهین شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم را دستگیر کردند.

 وی افزود: این سارق پس از سرقت خودرو هایی مثل پژو پارس و پژو ۲۰۶، خودرویی مشابه که در تصادفات دچار خسارات جدی شده بودند را خریداری کرده و سپس در محلی واقع در حومه شاهین شهر شماره پلاک، شماره شاسی و شماره موتور خودروی تصادفی را جایگزین خودروی مسروقه می کرد  و سپس آن را از طریق سایت های واسطه گر به فروش می رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف سارق به ۳ فقره سرقت خودرو به این روش و معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست  با رعایت توصیه های انتظامی فرصت را از سارقان سلب و موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا