اخبار استان هااصفهانحوادثحوادث پلیس

از پیام های فرمانده انتظامی استان اصفهان تا بسته خبری حوادث پلیسی روز استان

به گزارش  سرمایه گستران و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار” حمید علینقیان پور” به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:
« امروز رنج مردم مظلوم فلسطین که بیش از ۷۰ سال است توسط یک رژیم جعلی به اسارت گرفته شده و هزاران نفر آن از کودک و نوجوان، تا پیر و جوان آن به دست جلادان این رژیم به شهادت رسیده و عده ای زیادی از خانه و کاشانه خود آواره شدند قلب تمامی مردم جهان جوان را به درد می آورد.
درود بیکران بر روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که هوشمندانه جمعه آخر ماه رمضان هر سال را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این نام گذاری تاریخی خود جهان را متوجه جنایات ضد بشری رژیم کودک کش صهیونیستی کرده و ملت های آزادیخواه جهان را بر علیه ظلم و ستم این رژیم خروشاندند و سرانجام در نتیجه این حمایت ها جبهه بزرگ مقاومت فلسطینی تشکیل شد و توانست بعد از سال ها با اجرای عملیات دقیق و حساب شده طوفان الاقصی برای اولین بار شکست ترمیم ناپذیر را به این رژیم غاصب صهیونیستی وارد آورد.
سردمداران این رژیم که انتظار چنین شکستی را نداشتند دیوانه وار به کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع از زنان و کودکان گرفته تا جوانان و پیران پرداخته و بیش از ۷ ماه است که با حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی مردم مظلوم غزه زیر بمباران وحشیانه و ددمنشانه دشمن شب و روز خود را سپری می کنند.
با توجه به افزایش جنایات ضد بشری و نسل کشی رژیم صهیونیستی اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بیش از پیش نمایان است و به نوعی از آن می توان به عنوان بزرگترین دادگاه علنی جهان بر علیه این رژیم و محکومیت آن به دست مردم دنیا یاد کرد و انشاءالله ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی هم یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خواسته و فریاد تظلم خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.
بی تردید شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی و انسانی است و به همین خاطر از عموم مردم دعوت می کنم تا در این راهپیمایی حضوری پرشور داشته و فریاد انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را سر دهند و نشان دهند که تا آخرین نفس پشتیبان ملت مظلوم فلسطین و غزه هستند. »

 

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت شهادت سرداران سپاه اسلام در سوریه
گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی استان در پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در خاک کشور سوریه شهادت ۲تن از سرداران سپاه اسلام و جمعی از همرزمانشان در این حمله را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، در پیام سردار” حمید علینقیان پور” فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:
« باردیگر رژیم تروریست اسرائیل با به شهادت رساندن سرداران و قهرمانان جبهه مبارزه با تروریسیم چهره خبیث و کریه خود را به نمایش گذاشت و بیش از پیش خود را در بین ملت های آزادیخواه جهان رسوا کرد.
بی شک این گونه اقدامات کور و نابخردانه دشمن نه تنها خللی در اراده ملت بزرگ ایران برای حمایت از مظلومان منطقه ایجاد نخواهد کرد بلکه مصمم تر از همیشه راه شهدا را تا ریشه کن کردن بساط ظالمان و ستمگران ادامه خواهد داد. بی شک همانطور که فرمانده معظم کل قوا اعلام داشتند این اقدام بزدلانه بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در زمان مناسب خود از دشمن گرفته خواهد شد.
این جانب ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در کشور سوریه شهادت سرداران رشید اسلام و قهرمانان مبارزه با تروریسم ” محمدرضا زاهدی” و ” محمد هادی حاجی رحیمی” و همرزمانشان در این حمله را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی و به خانواده صبور این عزیزان تسلیت می گویم و برای آن عزیزان غفران و رحمت بیکران را از درگاه الهی مسئلت می کنم.»

کشف ۵۱۱ کیلو مواد مخدر در “طرح آرامش پلیس”
گروه استان ها-اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴ هزار و ۱۲۴ سوداگر مرگ، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر درراستای اجرای طرح آرامش در شهر در سطح استان و کشف بیش از ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد.
سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: در رستای اجرای طرح برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح استان و در تداوم اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در قالب طرح آرامش در شهر در سطح استان به مرحله اجراء درآمد.
وی در ادامه گفت: این طرح که از روز ۱۹ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری به مدت ۲۳ روز در سطح استان عملیاتی شد، در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک ها و مناطق آلوده اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کردند اقدامات بسیار خوبی توسط ماموران پلیس استان اصفهان صورت گرفت و طرح های پاکسازی در محیط های آلوده و محلات هدف شتاسایی شده به صورت مستمر و روزانه اجرایی شد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح در سطح استان اصفهان تعداد ۴ هزارو۱۲۴ متهم در حوزه جرائم مرتبط با مواد مخدر شناسایی و در عملیات هایی کاملا هماهنگ و برنامه ریزی شده دستگیر شدند که از این افراد ۱۰۵ نفر قاچاقچی و حمل کننده مواد مخدر، ۹۱۹ نفر خرده فروش مواد افیونی دستگیر و هزار و ۲۰۷ نفر معتاد عادی، هزار و ۸۹۳ نفر هم معتاد متجاهر جمع آوری و برای سیر مراحل درمانی و بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف ۵۱۱ کیلو انواع مواد مخدر در این طرح آرامش خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های خوب صورت گرفته و با شناسایی محلات آلوده در سطح استان، اجرای طرح هایی همچون آرامش در شهر و ارتقاء امنیت اجتماعی با قدرت در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

سهم ۴۰ درصدی بزرگراه ها از تصادفات فوتی
گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از سهم۴۰ درصدی تصادفات فوتی نوروز امسال در بزرگراه های برون شهری خبر داد.
سرهنگ “علی مولوی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: برابر تجزیه و تحلیل های کارشناسی شده تصادفات راه های برون شهری استان در تعطیلات نوروزی امسال ، متاسفانه۴۰ درصد از تصادفات منجر به فوت این ماه در بزرگراه ها به وقوع پیوسته است.
وی افزود : با توجه به اینکه استان اصفهان سهم بسیار بالایی از آزادراه و بزرگراه های کشور را دارد و مسافران بعد از سفرهای نوروزی ، قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، متاسفانه برخی از رانندگان بدون برنامه ریزی و مدیریت زمان سفر به سمت شهرهای مقصدحرکت می کنند که این موضوع باعث ایجاد عجله و شتاب در رانندگی و در نهایت منجر به تصادف می شود.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان تصریح کرد: بیشترین علل تصادفات رانندگی در این ایام، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو بوده است.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مهم ترین نکته برای سفرایمن ، داشتن آمادگی ذهنی کاربران جاده ای برای سفراست و رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی می بایست برنامه ریزی لازم برای سفری ایمن را داشته باشند.

کلاهبرداری اینترنتی این بار با ترفند”پرداخت فطریه”
گروه استان‌ها_اصفهان_ رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر، به شهروندان در خصوص سوء استفاده کلاهبرداری های اینترنتی با ترفند پرداخت فطریه هشدار داد.
سرهنگ”سید مصطفی مرتضوی” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در پیش بودن عید سعید فطر و پرداخت فطریه، کلاهبرداران نیز دست به کار شده و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در قالب کانال ها و گروه‌ها یی شروع به فعالیت و سوء استفاده از شهروندان می کنند.
وی افزود: کلاهبرداران در این زمینه به شیوه و شگردهای مختلف عمل می‌‌کنند؛ سودجویان در کانالها و گروه‌های مختلفی که عضو شده‌ یا ایجاد کرده‌اند، با ادعای جمع‌آوری و دریافت فطریه و همچنین کمک‌های مردمی و خیرخواهانه برای نیازمندان، شروع به کلاهبرداری می‌‌کنند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: کلاهبرداران اینترنتی با راه‌اندازی سایت جعلی شبیه سایت مؤسسات خیریه، و معرفی خود به عنوان مرجع دریافت کننده فطریه اقدام به فریب شهروندان کرده و آن ها را به صفحات جعلی درگاه‌های بانکی هدایت و با سرقت اطلاعات کارت بانکی آنان، اقدام به برداشت غیرمجاز از حسابشان می‌کنند.
این مقام انتظامی به هم‌وطنان توصیه کرد : برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام این کلاهبرداران، بهتر است هنگام پرداخت پول در درگاه بانکی به موارد ایمنی از جمله آدرس دقیق درگاه و پروتکل https توجه کنند و حتماً برای هرگونه واریز وجه در غالب فطریه یا کفاره روزه، از طریق تلفن‌بانک، اینترنت بانک و سایت‌ سازمان ها و نهاد های رسمی و معتبر در سراسر کشور که از طریق رسانه‌های جمعی اقدام به اعلام شماره حساب‌های رسمی می‌کنند اقدام به پرداخت نمایند و از واریز فطریه یا کفاره روزه خود به حساب‌های نامعتبر و شخصی افراد که در کانال ها و شبکه های مجازی اعلام می شود خودداری کنند.
سرهنگ مرتضوی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.gov.ir و همچنین با تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز پاسخگویی فوریتهای سایبری پلیس فتا به کارشناسان ما اعلام کنند.

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم روز قدس در اصفهان
گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در اصفهان را اعلام کرد.
سرهنگ” علی اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس محدودیت هایی در شهر اصفهان اعمال می شود که از شهروندان می خواهیم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.
وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد روز جمعه مورخ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان حافظ ، خیابان سپه، خیابان استانداری و خیابان نشاط ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می شوند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین تردد وسایل نقلیه از مسیرهای زیرگذر امام علی (ع)، تقاطع گلزار- احمدآباد، تقاطع هشت بهشت- نشاط، به سمت چهار راه شکرشکن و میدان امام خمینی (ره) ، تقاطع فلسطین به سمت تقاطع استانداری- سپه و تقاطع طالقانی- شمس آبادی، تقاطع کتابخانه مرکزی و تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین(ع) و همچنین تردد موتور سیکلت به محدوده میدان امام خمینی(ره) ممنوع خواهد بود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: محل پارک موتورسیکلت ها بلوار هشت بهشت، خیابان استانداری و خیابان حافظ قبل تقاطع کرمانی و محل پارک اتوبوس های عمومی نیز خیابان میرداماد، خیابان شمس آبادی و خیابان نشاط در نظر گرفته شده است.
سرهنگ زارع در پایان به شهروندان توصیه کرد به علت کمبود ظرفیت پارکینگ ها و جهت رفاه حال روزه داران حتما از ناوگان حمل و نقل عمومی، استفاده کنند.

پایان کار خرده فروشان مواد مخدر در”شهرضا”
گروه استان ها_اصفهان_- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “صادق کاظمزاد”در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری پلیس بیان داشت : در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ، مرحله دیگری از طرح برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در سطح مناطق آلوده و کانون های جرم شهرستان شهرضا به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی یکی از پاتوق های خرید و فروش و استعمال مواد مخدر شده و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و دریک عملیات ضربتی موفق به دستگیری ۵ خرده فروش وکشف ۱۰ گرم تریاک و شیره و تعدادی آلات استعمال و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان و عاملان ایجاد ناامنی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲ میلیارد اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” ازشناسایی و دستگیری ۴ سارق ساختمان نیمه ساز و کشف ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.
سرهنگ “حسین بساطی ” در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت ساختمان نیمه ساز در یکی از محلات شهر اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این خصوص مأموران کلانتری ۲۰ با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۴ سارق و یک مالخر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتهایی ضربتی و هماهنگ آن ها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۶۹ کیلو تریاک در”شاهین شهر”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان ” شاهین شهر و میمه ” از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۶۹ کیلو تریاک در۲ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبرداد.
سرهنگ “هادی کیان مهر” در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد افیونی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و وانت آریسان که از جنوب کشور عازم یکی از استان های مرکزی بودند مشوک و جهت توقیف و بررسی آن ها وارد عمل شدند.
وی افزود: رانندگان خودروها بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار از صحنه را داشتند که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲خودرو توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۵۰کیلو تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان یک دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که به طرزی ماهرانه داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۴ سوداگر مرگ طی این ۲ عملیات و معرفی آن ها به مرجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد افیونی تأکید و از شهروندان خواست اخبار خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

تحویل ۱۰ دستگاه دوچرخه مسروقه به مالباختگان
گروه استان ها-اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سارق دوچرخه های شهروندان با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت دوچرخه دستگیر شد.
سرهنگ “هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه از سطح معابر و پیاده روهای شاهین شهر، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی های میدانی توانستند عامل این سرقت ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: این سارق با پرسه زنی در سطح معابر و محلات سطح شهرستان دو چرخه ها را سرقت و به ۲ دو مالخر می فروخت که خوشبختانه این ۲ مالخر نیز دستگیر شدند .
سرهنگ کیان مهر با اشاره به اعتراف سارق به ۱۰ فقره سرقت دوچرخه در شاهین شهر و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: با دستگیری مالخران تمامی دوچرخه های مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

عامل سرقت سیم های برق در ” بویین میاندشت ” دستگیر شد
گروه استان ها- اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری عامل سرقت سیم و کابل های برق برخی محلات سطح شهرستان با اعتراف به ۴ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ ” حمزه بهرامی ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در برخی از محلات سطح شهر بویین میاندشت ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: مأموران پلیس با حضور در صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود موفق شدند هویت سارق را شناسایی و متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به دستگیری مالخر این پرونده در عملیات ماموران پلیس تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به فعالیت بزهکارانه خود و به ۴ فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح شهر اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شد.

اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی
گروه استان ها-اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی با اعتراف به ۵ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ ” غلامرضا براتی ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان، پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: در نهایت مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملا هماهنگ وی را دستگیر و از مخفیگاهش مقادیری کابل مخابراتی و سایراموال مسروقه را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۵ فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

پایان خرده فروشی ۲ مواد فروش در” شاهین شهر”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی ۲ فرد مواد فروش که بوسیله خودروی پراید اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کردند با بیش از یک کیلو تریاک دستگیر شدند.
سرهنگ ” هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان از فعالیت مجرمانه ۲ فرد مواد فروش غیر بومی و ساکن در یکی از شهرستان های مجاور که با یک دستگاه خودرو سواری پراید با حضور در شاهین شهر و در سطح پارک ها و محلات این شهر اقدام به فروش مواد مخدر می کردند مطلع و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این خصوص مأموران با رصد اطلاعاتی خود محدوه فعالیت مجرمانه این ۲ سوداگر مرگ را در یکی از پارک های شاهین شهر شناسایی و سرانجام روز گذشته با رصد و کنترل محل هر ۲ متهم را در حین معامله مواد مخدر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهمان مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سارق باطری های خودرو در ” خمینی شهر” دستگیر شد
گروه استان ها-اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری سارق باطری خودرو های شهروندان خمینی شهری با اعتراف به ۳ فقره سرقت در عملیات هماهنگ ماموران پلیس خبر داد.
سرهنگ ” غلامرضا براتی ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و حضور میدانی در سطح حوزه استحفاظی در نهایت سارق باطری خودرو های شهروندان را در حین سرقت شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به کشف یک باطری خودرو مسروقه خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳ فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا