اخبار استان ها

افتتاح مرکز ارتباط اتاق‌های بازرگانی کشورهای عضو ACD در اصفهان

مرکز ارتباط اتاق‌های بازرگانی کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان با حضور محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور آغاز به کار کرد.

ACD چیست؟

استراتژی معاملاتی ای‌سی‌دی (Integrated ACD)، روشی منطقی در معامله‌گری بازارهای مالی است که حالت‌های کم ریسک و پر سود را شناسایی می‌کند. این استراتژی هم در بازه‌های زمانی کوتاه و هم بلندمدت قابل استفاده است.ACD تنها یک روش معامله‌گری نیست بلکه مجموعه جامعی از فلسفه معاملاتی، روانشناسی بازار و تحلیل روند است. این روش نیازمند نقدشوندگی بازار است و کاراترین حالت آن زمانی رخ می دهد که  بتوانید موقعیت ها را سریع تسویه کرد و از بازار خارج شد.

اصول اولیه استراتژی معاملاتیACD ، ترسیم نقاط خاص قیمت در رابطه با محدوده‌ی باز (opening range) است. این استراتژی نشانگر نقاط مرجع در معاملات می باشد به طوری که نقاط A و C برای ورود و نقاط B و D به عنوان خروج استفاده می‌شوند. روش ACD قیمت‌های بالایی را که شما می‌خواهید موقعیت خرید باشد و همین طور قیمت‌های پایینی که شما خواستار موقعیت فروش بودن آن‌ها هستید را محاسبه می‌کند و تا زمانی که نوسانات و نقدینگی کافی در بازار وجود داشته باشد، می‌توان از ماهیت تهاجمی استراتژی معاملاتی ACD جهت به حداکثر رساندن اندازه موقعیت‌ها و به حداقل رساندن ریسک استفاده کرد.اصول استراتژی ACD برای روش تهاجمی که در زمان عدم تعادل بازار مورد نیاز است، بسیار مناسب است.

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان آیین آغاز به کار مرکز ارتباط اتاق‌های بازرگانی کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا(ACD)، صبح امروز (شنبه، ۲۸ مهرماه) در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان و با حضور محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور، هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و کارآفرینان برتر استان اصفهان برگزار شد.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا