اخبار استان ها

افتتاح پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ پنج‌شنبه دهم خرداد_ در حاشیه بازدید از پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی اظهار کرد: این پروژه در آینده نزدیک و اوایل تیر ماه امسال آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی برای استفاده در این واحد صنعتی با دستور رئیس جمهور شهید انجام شد و با بهره برداری از آن سالانه پنج و نیم میلیون متر مکعب آب آشامیدنی با کیفیت مصرفی این واحد صنعتی آزاد شده و برای شرب شهر بجنورد استفاده خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از واحدهای مختلف پمپاژ، لوله گذاری ها، مخازن، واحدهای کلر زنی، ازون زنی، فیلتراسیون ها، لجن خشک کن و مرکز کنترل بازدید و در خصوص اهمیت این مهم، تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید وقتی مشکل آب بجنورد و وضعیت آب‌های زیر زمینی را در سفر خود به این استان ملاحظه کردند، دستور دادند تا با یک کار انقلابی پساب بجنورد به پتروشیمی منتقل شود و در مقابل از آب با کیفیت چاه‌های پتروشیمی برای تأمین آب بجنورد استفاده شود و با این کار هم مشکل آب بجنورد و هم مشکل آب پتروشیمی حل شود.

حسین‌نژاد تاکید کرد: خطوط انتقال این پروژه به طول ۱۱ کیلومتر بوده و بسیاری از بخش‌های ضروری این پروژه با کار انقلابی و در زمان محدود آماده شده و در آستانه بهره‌برداری است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا