اخبار استان ها

افتتاح ۳ پروژه هلال‌احمر با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در ثلاث باباجانی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در حاشیه سفر به شهرستان ثلاث باباجانی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع زلزله آبان ۹۶ در استان کرمانشاه، عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها در منطقه اورامانات آغاز شد اما تعدادی از آن‌ها نیمه چاره ماند.

وی افزود: با آغاز به کار دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه‌کاره آغاز شد و امروز توانستیم تعدادی از آن‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: از جمله پروژه‌های افتتاحی می‌توان به سه واحد امداد و نجات و ساختمان اداری آموزشی هلال‌احمر شهرستان ثلاث باباجانی با کمک و همت جمعیت هلال‌احمر استان و شهرستان یاد شده اشاره کرد.

صحرایی اضافه کرد: برای بهره‌برداری از پروژه‌های هلال‌احمر ثلاث باباجانی و تجهیزات اولیه بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: در جوانرود نیز پروژه آبرسانی این شهرستان افتتاح شد تا مشکل آب شرب اهالی خونگرم و ولایت‌مدار این دیار رفع شود.

استاندار کرمانشاه گفت: مسیر خدمت‌رسانی دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی تا آخرین روز استقرار این دولت ادامه خواهد داشت و خادمان مردم با همه توانشان تلاش می‌کنند تا هرچه بیشتر گره از مشکلات بگشایند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا