اخبار استان ها

افتتاح ۷۲۰۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر طی ۳ سال

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، احمد محمدی‌زاده صبح امروز_ یکشنبه بیست و نهم مهر_ در نشست مسئولان حوزه عمرانی استان بوشهر در سالن اجتماعات استانداری، اظهار کرد: در سه سال اخیر در راستای خدمت‌رسانی به مردم به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کردیم و برای جلب رضایت خاطر مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، آموزشی و درمان اقدامات ماندگاری صورت گرفت و امیدوارم این روند تداوم پیدا کند.

استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲۰۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد پروژه طی سه سال انجام شده که شامل افتتاح ۵۵۷۶ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۶۷۳ طرح بوده است.

محمدی‌زاده ارزش این پروژه‌ها را ۷۰۳ هزار میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: ۴۲۷ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح و ۲۷۶ هزار میلیارد ریال نیز پروژه کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: در هفته دولت و دهه فجر ۱۴۰۰، ۹۵۲ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۳۲ هزار میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: در هفته دولت و دهه فجر ۱۴۰۱ نیز درمجموع بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۲۱۹ هزار میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

محمدی‌زاده گفت: در هفته دولت و دهه فجر ۱۴۰۲ نیز درمجموع ۲۸۶۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۷۶ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: در هفته دولت امسال نیز ۱۸۹۸ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۷۶ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان یک لحظه نیز متوقف نمی‌شود و اکنون شاهد اجرای طرح‌های شاخص و مهمی در بخش‌های مختلف هستیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا