اخبار استان ها

اقدامات شهید رئیسی در خوزستان بی‌نظیر بود

حجت‌الاسلام امیررضا هدایی در گفتگویی در خوزستان اظهار کرد: همه‌ی عزیزانی که در این سانحه به شهادت رسیدند دارای ویژگی‌های خاصی بودند، به پاس قدردانی که ملت قهرمان ایران در پاسداشت شهادت رئیس جمهور مردمی کردند از خداوند متعال خواستارم برای ملت ایران به احسن وجه جای خالی ایشان جبران نماید.

وی افزود: شهید رئیسی نسبت به خوزستان دید ویژه‌ای داشتند در واقع به هیچ استانی به اندازه خوزستان توجه نکردند این امر نیز برای محرومیت و عقب‌ماندگی‌های تاریخی بود که در استان رخ داده بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کارهایی که در عمر کمتر از سه سال این دولت در خوزستان انجام شد در طول تاریخ انقلاب بی سابقه بود، مردم انتظار دارند راه دولت خدمت‌گذار شهید رئیسی با تمام توان ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام هدایی با تاکید بر برگزاری پرشور انتخابات تصریح کرد: با توجه به نگاهی که شهید رئیسی به خوزستان داشتند، نباید نبود ایشان ذره‌ای در خدمت‌رسانی به خوزستان تأثیرگذار باشد چراکه شهید رئیسی با سفرهای خود به خوزستان اثبات کردند که مردم خوزستان حق ویژه دارند ک راه ایشان باید توسط تمام مسئولان فعلی و پس از انتخابات پیش‌رو، ادامه پیدا کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا