اخبار استان ها

اقلام و تعرفه‌های انتخاباتی به قشم ارسال شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از هرمزگان، محمدجواد خجسته، صبح امروز_پنجشنبه هفتم تیر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه اقلام و تعرفه‌های مورد نیاز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به بزرگترین جزیره ایرانی خلیج فارس ارسال شد، اظهار کرد: این اقلام و تعرفه‌ها به همراه دستگاه‌های احراز هویت با حضور ناظران هیئت‌های نظارت، عوامل اجرایی و انتظامی با همراهی پلیس به جزیره قشم منتقل شد.

وی افزود: دستگاه‌های احراز هویت جزایر هنگام و لارک شهرستان قشم و دیگر ملزومات مورد نیاز آنان نیز امشب یا بامداد جمعه با توجه به شرایط دریا در اختیار نمایندگان فرماندار و اعضای شعب رأی‌گیری در این دو جزیره گذاشته می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه در این دوره از انتخابات احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اما اخذ آرا به صورت دستی خواهد بود، گفت: بدین منظور تمام دستگاه‌های احراز هویت در شهرستان مرزی قشم باز آماده شده است و فردا جمعه در محل شعب مستقر خواهند شد.

خجسته اضافه کرد: برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان مرزی قشم یک‌هزار و ۱۳۲ نفر با فرمانداری این شهرستان همکاری می‌کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا