اخبار استان ها

امحاء بیش از دو تن انواع مواد مخدر در اراک

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی، نورالدین ناظمی ظهر امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی جامع پلیس در مبارزه با مواد مخدر، کشفیات قابل توجهی در این حوزه در عملیات‌های متعدد پلیسی به دست آمده است.

وی با اشاره به تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، روز گذشته مقدار دو تن و ۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان اراک امحاء شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: مراسم امحاء مواد افیونی با حضور تعدادی از مقامات قضائی و استانی و مسئولان زیست محیطی انجام شد.

ناظمی از اجرای طرح آرامش در شهر در استان مرکزی خبر داد و افزود: در اجرای این طرح ۱۷۹ متهم دستگیر و ۱۴۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر در سطح بوستان‌ها و معابر شهری روز گذشته طرح آرامش در شهر با همکاری عوامل انتظامی و شهرستان‌های تابعه در استان مرکزی اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: در اجرای این طرح با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته ۶۵ قاچاقچی، توزیع‌کننده، خرده‌فروش، نگهدارنده و حمل‌کننده مواد مخدر دستگیر و ۱۴۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

ناظمی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آن‌ها را جمع‌آوری کردند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، در شبانه‌روز گذشته تعداد ۱۱۴ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح استان مرکزی جمع‌آوری و برای غربالگری، بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با ادامه طرح آرامش در شهر با هدف بهبود وضعیت و جمع‌آوری معتادان متجاهر، با تمام توان آماده خدمتگزاری به هم استانی‌های فهیم است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا