اخبار استان ها

امروزه انقلاب اسلامی صادر و مدل بسیاری از کشورهای دنیا شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، سردار محمد اکبرزاده شامگاه_جمعه چهارم خرداد_ در آئین شب هفتم شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش که در مصلای بزرگ آمل برگزار شد، با تاکید بر گرامی‌داشت یاد و خاطر هر یک از شهدای عملیات‌های متعدد دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: چرا که خون هر یک از این شهدا ریشه انقلاب را آبیاری کرد تا امروزه تنومند شود.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت و متحیر شدن مردم دنیا افزود: حضور چنین جمعیتی نشان از بزرگی و بلند بودن این انسان‌هاست که از همین جهت نیز عزت برای کشور آفریدند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه از ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید باید به دو خصیصه مهم و برجسته بین اخلاق و شجاعت در وجود ایشان باید بسنده کرد، یادآور شد: ایشان این دو را با هم تلفیق و پیوند زد تا به این شخصیت رسیدند و معمولاً آدم‌ها برای توازن این دو خصلت واقعاً برایشان سخت است.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه ایشان از جنس خاصی بودند و به نوعی نماد مردم‌سالاری دینی در مقام بالا بودند و پیوند با خداوند و مردم زدند، اظهار داشت: این دو خصلت ایشان همان سربازی ولایت و در خط رهبری بودنشان بود.

وی شهید مظلوم امیرعبداللهیان را یک شخصیت ممتاز انقلابی مطرح کرد و گفت: این شهید بهانه دیپلماسی نداشت تا میدان را ضعیف کند و میدان و دیپلماسی را به هم گره و پیوند زد به طوری که در عرصه عمل دستاوردهای بسیاری داشتیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه در اتفاق «وعده صادق»، اظهارنظر شهید امیرعبداللهیان در حالت درایت و اقتدار عنوان می‌شد، اظهار داشت: آن‌چه در حوزه دریایی از منظر اقتدار در نوع سخت و نیم‌سخت می‌توان اشاره کرد این است که دولت سیزدهم در سه حوزه کار را تحویل گرفتند، ابتدا در حوزه بین‌المللی با کلیدواژه برجام که سال‌ها دولت قبلی، وقت ملت را گرفته بودند تا نتیجه این برجام به سمتی رفت که فضای کشور و نگاه مردم را به سمت ناامیدی برده بود اما دولت سیزدهم با این وضعیت دولت قبلی را تحویل گرفتند در حالی‌که می‌توانستند با فروش نفت وابسته به نتیجه برجام نباشند.

وی ادامه داد: اما در حوزه منطقه‌ای موضوع دیگری که مطرح است آن زمان حاج قاسم به شهادت رسیدند و وزیر امور خارجه خارجه استعفا داده بود، مساله چه چیزی بوده است.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در آن شرایط دولت سیزدهم کابینه را تحویل گرفت و در ابتدا خود را قدرتمند کرد تا وارد مذاکره شود، عنوان کرد: این دولت توانست کشورهایی را با ایران به همکاری و مذاکره وارد کند و زمینه دو اتفاق مهم یعنی هم طوفان‌الاقصی و هم وعده صادق را ایجاد کند.

وی با اعلام بر اینکه امروزه انقلاب اسلامی به بسیاری از کشورها صادر شده است و برای مردم الگو در دنیا شدیم و مدل شدیم، گفت: الان در کشورهای دیگر به دنبال انسانیت، آزادی و عزت برای خود و مردم غزه و فلسطین هستند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه دولت در بخش داخلی با وجود وضعیت اقتصاد، تلاشی که انجام شد بسیار تأثیرگذار بود، اظهار داشت: در همه حوزه‌ها به لحاظ زیرساختی کارهای خوبی انجام شد اگرچه به فرموده آقا این کارها ملموس و آشکار برای مردم باشد و این نکته مهمی است.

این مسئول عنوان کرد: ریل‌گذاری دولت درست بوده است و با این حرکت و کارها، مردم به زودی نتیجه این کارها را خواهند دید.

اکبرزاده با بیان اینکه آمل، علمای بزرگی دارد، گفت: با وجود چنین علما و شهدایی نباید اجازه دهیم آن دینی که این شهدا گذاشتند فرد دیگری بیاید این میدان و دیپلماسی را جداگونه طی کند، نباید به تاکید مقام معظم رهبری توسعه اقتصادی و توسعه عدالت جدا شود و آن تفکر نباید انقلاب ما را متوقف کند.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۸ آقا آرزو بر تشکیل دولت جوان و انقلابی کرده بودند و اکنون این دولت شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: امروزه این مثلث طلایی رفته و مدار صفر درجه را طی کردیم، مسیری که ارتش طی کرده بودند و اکنون سپاه در حال طی کردن آن است، گامی که چندصدایی نبود بلکه هم‌آهنگی و هم‌نوایی بود و به سمت اقتصاد بهتر که دغدغه حضرت آقاست، حرکت کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا