اخبار استان ها

امنیت مهم‌ترین مولفه برای توسعه است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی، امروز_ دوشنبه شانزدهم مهر_ در نشست با جمعی از فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق دو، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات درس بزرگی به اشغالگران رژیم جعلی صهیونیستی که محکوم به نابودی است، داد.

وی با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین مؤلفه توسعه و پیشرفت کشور است، افزود: امنیت زمینه‌ساز انجام فعالیت‌های اقتصادی و حضور سرمایه‌گذاران است که با مشارکت نیروهای مسلح این امنیت برقرار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در سایه برقراری امنیت به دنبال فراهم کردن سایر مؤلفه‌های حضور و جذب سرمایه‌گذاران و رشد و توسعه استان است.

وی تصریح کرد: از برنامه‌های دولت وفاق ملی توجه به بخش تولید و صنعت بوده که منجر به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم می‌شود و این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.

رحمانی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد کارهای فاخر و ارزشمندی انجام داده است، اما با توجه به صعب‌العبور بودن این خدمات کافی نبوده که در چارچوب سیاست دولت وفاق ملی به دنبال توسعه آن هستیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا