اخبار استان ها

انتخابات مظهر اقتدار ملی و استقلال کشور است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، علیرضا حیدری شب گذشته _یکشنبه سوم تیر _ در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه پاوه و اورامانات به میزبانی شهرستان پاوه، اظهار کرد: پاوه به لحاظ طبیعت زیبا و جلوه‌های طبیعی مامن پرورش هنرمندان است.

وی افزود: پاوه شهر فرهنگ و هنر است و آثار هنرمندان اصحاب فرهنگ و هنر و دیگر شهرهای اورامانات به‌وضوح می‌بینم.

فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر پیوند ناگسستنی دارند و سبک و شیوه زندگی، آثار و خلاقیت هنرمندان راه رسیدن هر فرد به ریشه مادری است، در این بین نقش طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری منطقه بیش از هر چیز دیگر به چشم خواهد خورد.

حیدری ادامه داد: فرهنگ و هنر یک درمانگر است و نشاط و اشتیاق اجتماعی موجب رفع یاس و نامیدی در جامعه خواهد شد.

وی تاکید کرد: جامعه‌ای که در آن افراد با فرهنگ و هنرمند دارای ذوق هنر وجود داشته باشد جامعه‌ای بانشاط است و هنرمند باهنر خود مفاهیم عالی و ارزشمند را به نسل آینده خواهد رساند، گاهی یک شعر یا یک کار هنری بسیار راحت‌تر از کلاس‌های آموزش اثرگذاری دارد.

فرماندار پاوه تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع در کشور ما در حال حاضر انتخاب است، انتخابات یک رویداد مهم و سرنوشت‌ساز محسوب می‌شود و قرار است سرنوشت جامعه در هشتم تیر رقم بخورد.

حیدری اضافه کرد: آنچه ما امروز از هنرمندان دلسوز و متعهد جامعه انتظار داریم این است که ضمن حضور در انتخابات، جامعه هدف را که حرف‌شنوی دارند به انتخاب اصلح و حضور پرشور سوق دهند.

وی انتخابات را مظهر اقتدار ملی و استقلال کشور دانست و ادامه داد: وظیفه ما در برابر آینده این است که بی‌تفاوت نباشیم؛ انتخاب هم حق و هم تکلیف ما است و امروز مهم‌ترین مسئله ما در انتخابات مشارکت و انتخاب اصلح است.

فرماندار پاوه با اشاره به انتخاب اصلاح و حضور در پای صندوق‌های رأی، عنوان کرد: رئیس‌جمهور باید از معیار سلبی دوری کند و معیارهای ایجابی داشته باشد؛ معیار سلبی وابستگی نداشتن به بیگانگان، وامدار کسی نبودن، طمع‌ورز و ساده‌لوح نبودن است.

به گزارش سرمایه گستران، نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و رسانه پاوه و اورامانات با حضور علیرضا حیدری فرماندار پاوه و پوریا جلالی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا