اخبار استان ها

انسجام ملی باعث شکست دشمن خواهد شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار احمد شفائی در جمع فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند، راسک، کنارک، چابهار و دشتیاری اظهار کرد: مسئله مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار مهم است و این که اقدامات مؤثر و خوب دولت سیزدهم امتداد پیدا کند، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم تا در حد توان و امکان در رابطه با جهاد تبیین در زمینه انتخابات وارد میدان شویم و نقشه‌های دشمن را که او هم با تمام توان به میدان آمده، خنثی کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمن پس از شهادت آیت‌الله رئیسی با انسجام بیشتر به میدان آمده است تا بتواند انقلاب اسلامی مردم ایران را متوقف کند و همان طور که در زمان جنگ تحمیلی توانستیم با اخلاص رزمندگان موفق شویم امروز هم می‌توانیم در این کارزار موفق باشیم.

وی گفت: باور ما باید این باشد که اکنون نیز در جنگ با دشمن هستیم و راهکار مقابله با آنان در این نبرد مقدس جهاد تبیین است، وظیفه ما در این جبهه عظیم بازگویی واقعیت‌ها، روشنگری و تبیین اتفاقات است.

سردار شفائی تاکید کرد: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است و این روال که اکنون طی می‌شود نمی‌تواند ما را به موفقیت برساند بلکه ما باید هوشمندانه و با برنامه به صورت کلی و نفر به نفر پیام حق را بازگو کنیم.

وی یادآور شد: در این مقطع حساس میزان مشارکت می‌تواند به انسجام، وحدت و امنیت ملی، سرعت دادن به رفع مشکلات و صلابت و عزت کشور کمک کند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بقا نظام و کشور به مشارکت مردم بستگی دارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی آن چیزی که همواره دشمن را به عقب رانده انسجام ملی و حضور پرشور مردم ما در صحنه دفاع از کشور بوده و همین انسجام امروز هم می‌تواند دشمن را به عقب براند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما می‌توانیم در این جنگ تبیینی یک رسانه باشیم و بتوانیم از ظرفیت خود برای روشنگری در جامعه استفاده کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا