اخبار استان ها

انسداد محور هراز لغو شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، ایرج کهریزی در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز عادی و روان گزارش شده و تردد بدون گره ترافیکی در جریان است.

وی با اشاره به لغو انسداد محور هراز طی روز آینده، گفت: محور هراز مقرر بود در دوشنبه و در پی اجرای عملیات خاک‌برداری و اصلاح شیب ترانشه در محدوده قلابن مسدود شود که بنا بر اعلام فردا این انسداد اجرا نخواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی بوده و تردد به سهولت در جریان است‌.

کهریزی اضافه کرد: مسافران وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را طی تماس با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان استعلام کرده و سپس وارد محورها شوند.

وی تصریح کرد: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و حین مسافرت، رعایت سرعت مطمئنه، حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا