اخبار استان ها

انعقاد ۲۰ قرارداد عمرانی شهرک‌سازی به مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان در استان مرکزی

حمیدرضا جعفری حرآبادی در گفتگویی در مرکزی اظهار کرد: حدود ۱۹ پروژه به مبلغ ۱۵۹ میلیارد تومان در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی افزود: تعداد ۱۰ پروژه دیگر نیز در مرحله طراحی و برآورد قرار دارد که در مجموع مبلغ آن ۲۰۰ میلیارد تومان است.

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: از ۳۹ ناحیه و شهرک مصوب صنعتی، ۳۴ شهرک فعال و همه آن‌ها دارای زیرساخت آب و برق بوده و ۳۰ شهرک و ناحیه نیز دارای گاز است.

جعفری حرآبادی ادامه داد: یکی از چهار شهرک و ناحیه صنعتی باقی مانده که گاز ندارند، ناحیه صنعتی میلاجرد است که در مرحله طراحی، برآورد و اقدام قرار دارد و اگر شرکت گاز مجوز تامین گاز را صادر کند، این ناحیه نیز گازدار خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها و شبکه‌ها معمولاً فاز به فاز اجرا می‌شود، عنوان کرد: شهرک‌هایی که واحدهای صنعتی در آن مستقر شده‌اند، دارای زیرساخت‌های کامل از جمله آب و برق است و مابقی شبکه‌ها نیز با توجه به استقرار واحدهای صنعتی اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اضافه کرد: سال جاری ۲۰ قرارداد عمرانی شهرک‌سازی به مبلغ حدود ۳۸۰ میلیارد تومان منعقد شده است و حدود ۱۰ پروژه به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در مرحله مناقصه قرار دارد.

جعفری حرآبادی اضافه کرد: حدود ۱۰ پروژه دیگر نیز در مرحله طراحی و برآورد قرار دارد که در مجموع مبلغ آن ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: از مجموع این قراردادها سه قرارداد به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان مربوط به شهرک صنعتی خیرآباد است.

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی ادامه داد: از پروژه‌های در حال مناقصه، سه طرح به ارزش ۷۰ میلیارد تومان مربوط به این شهرک صنعتی بوده که برای تکمیل زیرساخت‌های آن برنامه‌ریزی شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا